wesleydeheer

Liefhebber
  • 28Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes

Smartpass - Virtuele kaart (in app) en fysieke kaart hebben verschillend nummer.

Ik heb al een tijdje mijn fysieke vodafone/visa vpay kaart binnen. Maar deze verder nog niet gebruikt.
Nu heb ik die kaart vergeleken met mijn virtuele pas in de smartpass app op mijn toestel.
Deze hebben allebei een verschillend creditcard nummer.

Kan ik dan wel tegoeden uploaden in de app en opnemen met de pas als dit nodig is?
1 Reactie 1
wesleydeheer
topicstarter
Liefhebber
  • 28Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes
om mn eigen vraag maar even te beantwoorden.

Ik heb ingelogd op vodafone.nl/smartpass daar mn fysieke kaart geactiveerd van daaruit is ook te zien dat de fysieke kaart, de online kaart en de nfc simkaart aan elkaar gekoppeld zijn. wel alle drie met verschillde cc nummers en cvc nummers.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic