Niet van toepassing

Smart Tracking by Vodafone

Hallo,

Op jullie website
https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/extra-opties/smartlife/smart-mobility/smart-tracking/#faq

bieden jullie de Single Fix Smart Tracker aan.
Deze is echter nergens te vinden/bestellen en ook vind ik nergens informatie over een abonnement.

Graag zou ik meer informatie willen ontvangen en/of duidelijkheid of dit product ook echt bestaat...

Alvast bedankt,
Mvg, Ybag
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi @Ybag,

Mijn excuses voor de late reactie. Ik heb dit intern voor je nagevraagd, en ik moet je helaas mededelen dat dit product inderdaad niet meer door ons verkocht wordt. Bedankt voor je bericht, want nu gaan we de Smart Tracker dus ook van onze website halen.
Ik begrijp dat dit misschien niet het antwoord is waar je op gehoopt had, maar je hebt ons er wel mee geholpen 🙂

Groetjes, Sharon

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hi Ybag
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Goede vraag zeg 🙂
Er komen regelmatig moderatoren langs en misschien dat die je hier antwoord op kunnen geven. Heb nog even geduld, weet dat morgen Marc- aanwezig is, misschien dat die je kan helpen met het vinden van dit mooie ding.

Ik zit net te denken, is het niet gewoon reclame voor de smartwatch? Dat het gewoon algemene info is?
Laten we anders even afwachten op iemand van Vodafone 🙂
Succes!
topicstarter
Niet van toepassing
Zou inderdaad fijn zijn als iemand een antwoord zou kunnen geven.
@Marc- ?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi @Ybag,

Mijn excuses voor de late reactie. Ik heb dit intern voor je nagevraagd, en ik moet je helaas mededelen dat dit product inderdaad niet meer door ons verkocht wordt. Bedankt voor je bericht, want nu gaan we de Smart Tracker dus ook van onze website halen.
Ik begrijp dat dit misschien niet het antwoord is waar je op gehoopt had, maar je hebt ons er wel mee geholpen 🙂

Groetjes, Sharon
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic