Steenuil

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Smart Prime 7

Hallo,

Ben nog niet zo lang in het bezit van deze smartphone de Vodafone Smart Prime 7 ook bekend als VFD 600...
Maar ik zag dat er een software update voor dit toestel was
(Over de telefoon, Software updates, dan kan ik kiezen tussen update op SD-kaart of online update)
Ik koos ervoor om de online update te doen (Omdat er geen update op de SDkaart staat!) er word een bestand van 67.58Mb gedownload...
Na het downloaden tik ik op installeren... er verschijnt dat de foon opnieuw moet opstarten...

Goed... ik wacht wel even... Maar er gebeurt helemaal niets! De telefoon start niet opnieuw op ook niet na meerdere minuten gewacht te hebben.
Inmiddels meerdere keren geprobeerd de update te installeren en steeds hetzelfde probleem: Er gebeurd niets als de telefoon opnieuw moet opstarten.

Inmiddels heb ik de update instellingen uit gezet... omdat ik verder niet weet hoe dit op te lossen.

Heb al op google gezocht naar een oplossing... o.a deze link: http://community.vodafone.co.nz/t5/Android-phones/Vodafone-Smart-Prime-update-problem/td-p/190935

Maar daar staat een oplossing die ik niet aan durf...

Het moet toch ook gaan via het toestel zelf???



4 Reacties 4
Steenuil
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nu snap ik er niets meer van...

Vanmiddag heb ik de telefoon terug gezet naar de fabrieksinstellingen. Alles gewist dus.
Bij het opnieuw instellen van de telefoon ook een ander gmail adres gebruikt.
De update is nu gelukt!!! Na meerdere keren mislukken ging het opstarten nu wel verder.

Wat er aan de hand was ik weet het niet... maar volgens mij is het opgelost!


Anonymous
Niet van toepassing
Goed om te horen dat het opgelost is 🙂 Mochten er nog problemen spelen dan hoor ik het graag!
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Topic wordt binnenkort gesloten bij geen reactie.
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic