badmice

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Smart 6 first boot loop

hello is er iemand de mij ken helpen...mijn Smart 6 first gaat niet verder dan Powered by android logo..ik heb ook geen back up van mijn data maar he gaat mij om de ding weer aan de praat grijgen..hard reset gedaan en niks behalve logo.
3 Reacties 3
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Hoi , welkom op het forum! Ik zie dat er nog geen reactie op je topic is geweest. Vervelend dat je toestel niet verder opstart dan het Android logo! Je geeft aan dat je al een hard reset gedaan hebt. Heb je dat op deze manier gedaan?

Recovery Mode Vodafone Smart First 6 inschakelen: 1. Zet het toestel uit2. Druk de Volume UP toets en Power knop in en houd deze een tijdje vast3. Als er een logo verschijnt, laat dan alle toetsen los. Je komt nu in Recovery Mode4. Gebruik de volume toetsen om in het menu te navigeren5. Gebruik de Power knop om een optie te selecteren Vervolgens doe je een hard reset op deze manier: (LET OP! Bij een hard reset gaan je gegevens verloren, probeer dus eerst een backup te maken van je gegevens) 1. In Recovery Mode selecteer je wipe data / factory reset / herstel fabrieksinstellingen2. Druk op de Power knop om te bevestigen3. Selecteer Yes / Ja — delete all user data, druk op de Power knop om te bevestigen4. Selecteer Reboot system om de hard reset af te ronden Had je dit al geprobeerd, en leverde het geen verbetering op? Dan raad ik je aan je toestel ter reparatie aan te bieden. Hier kun je teruglezen hoe de reparatie in zijn werk gaat: Je toestel laten repareren.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reactie meer. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic