Maarten2

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Smart 200

Ik heb sinds vorige week een smart 200 abonnement. Maar sinds de laatste paar dagen gaat mijn bundel met een paar 100 mb omlaag. Ik zit meer op wifi dan op het mobiele netwerk. Ik snap dan niet waarom ik dan maar weinig mb over heb in mijn bundel. Kunnen jullie hier mij antwoord opgeven? Groet Maarten.
2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Hey


Als het abonnement vorige week is ingegaan dan heb je het abonnement naar rato gekregen. De abonnementen lopen namelijk van de 1e van de maand tot het einde van de maand. Dit betekend dus dat je maar een gedeelte gekregen hebt en pas vanaf de 1e van volgende maand krijg je het hele tegoed.

Het verbruik van data heeft er mee te maken met hoe de telefoon is ingesteld, denk hierbij aan updates van software, updates van apps, afsluiten van apps, slimme netwerk wissel, Apps beperken tot alleen Wi-Fi etc.
Meer informatie hier over vind je hier http://forum.vodafone.nl/t5/Abonnementen/Dataverbruik-tips-amp-tricks-om-binnen-je-bundel-te-blijven...

Mocht je meer informatie hierover willen kun je altijd contact met de klantenservice, afdeling Smartphone Crew.
Zij kunnen dit ook uitleggen. Zij kunnen zien wanneer de data verbruikt is, niet waaraan. Dat kan alleen in de telefoon.
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic