Margriet-je

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Slechthorend

Ben nu al hele tijd aan het vragen waarom heb ik 2 klantnummers Vorig jaar nieuw nummer aangevraagd ook gekregen maar sta nog steeds met 2 nummers(oude ook nog geregistreerd) daar ik slechthorend ben heb ik veel vragen? En antwoord ik steeds niet

Vraag om een emailadres moet maar bellen

Top service voor slecht horende

Weet het nu ook niet meer

13 Reacties 13
Energieboy
Expert
Expert
  • 12060Posts
  • 3522Oplossingen
  • 3139Likes

Erg vervelend en begrijpelijk dat je liever via mail of hier op de community antwoord wenst. Morgen is er weer iemand van Vodafone aanwezig om je te helpen. Graag nog even geduld. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3342Posts
  • 994Oplossingen
  • 1094Likes

Hi @Margriet-je, welkom hier!

Als je een nieuw nummer aanvraagt met een abonnement, dan betreft dit een nieuwe bestelling en krijg je automatisch een klantnummer. Jouw bericht zorgt bij mij ook voor wat vragen. Mag ik vragen waarom je een nieuw nummer naast het oude nummer hebt aangevraagd? En is dit een bewuste keuze geweest? Vanuit de gegevens in je profiel kom ik bij de gegevens van het nummer eindigend op 9905. Dit abonnement loopt al een tijdje en hier is recent een verlening voor ingeschoten. Ik vermoed op basis daarvan dat dit je ''oude'' nummer is? Kun je laten weten wat precies jouw vragen zijn, wat de bedoeling is van beide abonnementen en wil je in jouw Community profiel ook onder 'Persoonlijke Informatie' het (nieuwe) mobiele nummer invoeren + beide klantnummers. 

Margriet-je
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoi

Heb op verzoek van aangifte bij politie in aug./sept 2022 nieuw telef.nummer gevraagd en gekregen dit eindigt op 9905 

Heb de simkaart om gewisseld en verder geen probleem dus

Per toeval zie ik toen ik vorige week de afbetaling deed van mijn toestel en voor een nieuw abonnement wilde gaan dat ik in jullie mail klantnummer 601171672 en op mijn maandelijkse incasso staat klantnr.50631872 dus klopt er iets niet

Het oude nummer eindigde op 384.

Was bezig om mijn abonnement te verlengen(loopt af 25sept.2024)

Maar geeft aan kan door mijn mobiel nummer eindigt op 9905 niet verlengen

Terwijl in mijn voda account staat wel???

Ik heb in 2022 heftige dingen meegemaakt en op verzoek  politie nieuw mobielnummer aangevraagd

Dit ook gekregen maar dacht het is goed verder en er daardoor verder geen aandacht aan gegeven 

Was niet nodig tot op heden deze problemen

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3342Posts
  • 994Oplossingen
  • 1094Likes

@Margriet-je Voor het nummer eindigend op 9905 is eind mei al een verlenging ingevoerd voor een Start M abonnement. Je kan dus geen nieuwe verlenging doen, omdat er al een verlenging is gedaan.

Op het klantnummer 601171672 vind ik geen gegevens. Wil je in je Community profiel het volledige mobiele nummer eens vermelden van je oude aansluiting/nummer? Dan kan ik daar voor je opzoeken.

Margriet-je
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Start m abonnement heb ik aangevraagd inderdaad laatst mei maar heb hier ook een nieuw mobiel bij gekozen en zie er verder alleen bij dat dit niet kon vanwege mijn huidige tel.nr nog geen verlenging mogelijk is

Nu word ik dus echt boos jullie verlengen wel mijn abonnement maar zonder nieuwe telefoon die ik gevraagd heb .

Dit pik ik niet dus en als dit niet word opgelost onderneem ik vervolg stappen

Heb nog nooit klachten over vodafone gehad was altijd super maar dit vind ik niet top

Daarbij schreef ik al bij mijn automatische incasso staat *** en bij de afschrijving 30-5 afbetaling toestel staat klantnummer601171672

Mijn oude nummer was ****

 

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3342Posts
  • 994Oplossingen
  • 1094Likes

@Margriet-je Het nummer eindigend op 384 staat niet meer op jouw naam. Verder zie ik onder het juiste klantnummer (van je nummer eindigend op 9905) de toestelbetaling terug en deze is voldaan. Dit is dus in onze administratie wel gekoppeld aan de juiste informatie. Waarom je in de afschrijving iets anders ziet staan, dat durf ik je niet te zeggen maar het klantnummer 601171672 bestaat niet en je oude nummer is niet meer actief onder jouw gegevens. Ik wil je dan ook geruststellen dat er niks meer van het oude nummer aan jouw is gekoppeld en de toestellening en afbetaling daarvan dan ook netjes gekoppeld zijn aan de juiste informatie/nummer. 

Voor het nummer eindigend op 9905 heb je dus een verlenging gedaan voor Start M met een Samsung Galaxy XCover7 5G 128GB Black op 29 mei. Dit betreft bestelnummer 473258851. Je hebt een email gekregen om deze bestelling goed te keuren. De bestelling wacht nog op goedkeuring. Deze email + herinneringen om de bestelling goed te keuren zijn naar een ander e-mailadres gestuurd dan het e-mailadres in je Community profiel, namelijk wolters*****28@gmail.com. Als je deze bestelling goedkeurt, dan zal de verlenging definitief worden. Maar doordat er dus al een verlening voor je is ingevoerd kun je logischerwijs geen nieuwe verlening invoeren. Het is dus niet nodig om hier boos om te worden, want er is  eerder al netjes een verlenging ingevoerd + toestel, maar deze bestelling wacht alleen nog op jouw goedkeuring 😉 

Margriet-je
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Sorry heb geen email op wolters**88@ om goedkeuring ontvangen en nu??

Margriet-je
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Geen reactie meer???

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3342Posts
  • 994Oplossingen
  • 1094Likes

@Margriet-je De Community is in eerste instantie een klant-helpt-klant forum, dus het kan zijn dat je soms even op een reactie moet wachten in tegenstelling tot via andere kanalen. Ik heb de e-mail om de bestelling goed te keuren nogmaals naar je verzonden naar wolters***28@gmail.com. Controleer voor de zekerheid ook de spam-inbox 🙂

Margriet-je
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik 28 achter@ dit moet 288 zijn want krijg geen email binnen ook niet op spam

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3342Posts
  • 994Oplossingen
  • 1094Likes

@Margriet-je Dan gaat het daar mis inderdaad, want bij de bestelling is 28 ingevoerd i.p.v 288 achter het e-mailadres. Ik heb de email om de bestelling goed te keuren nu doorgestuurd naar 288 🙂 Kan eventjes duren voordat je deze ontvangt.

Margriet-je
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Bedankt voor het oplossen

Heb de mail nu wel ontvangen

Gr.Margriet

Energieboy
Expert
Expert
  • 12060Posts
  • 3522Oplossingen
  • 3139Likes

Wat fijn dat het is opgelost en begrijpelijk dat je op een gegeven moment vraagt of er nog een reactie komt. Eigenlijk is dit een klant helpt klant community, zoals Cecilia al schreef. Gelukkig zijn er wel mensen van Vodafone aanwezig om vragen, die meer onderzoek nodig hebben, te beantwoorden. Hoe dan ook, de uitdaging aan Vodafone, die je hebt geplaatst, is gelukkig opgelost. Ik wens je in ieder geval veel plezier en je weet de community nu te vinden (wel even geduld hebben) 😉😂.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic