Pien-

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Slechte verbinding

Beste lezer,
 
Sinds 10 maart 2011 ben ik (weer) klant van Vodafone. Echter heb ik sinds het begin van mijn contract problemen met mijn netwerk. Ik moet mijn telefoon op bepaalde plekken neerleggen om geen signaal te verliezen. Dagelijks zet ik minimaal 10 keer mijn toestel op vliegtuigmodus omdat ik niets kan. Er is dan gewoon geen bel/sms en internetverkeer mogelijk. Ik heb dit alleen in mijn eigen woonplaats.
 
Vorige week heb ik hier een klacht over neergelegd middels een prive bericht via Facebook. Daar is door uw collega geconstateerd dat het signaal in dit postcode gebied inderdaad niet optimaaal is. Vodafone kan hier dus niet leveren waar ik netjes elke maand voor betaal. Ik kon volgens uw collega een versterker aanschaffen van 85 euro. Dit zou wellicht het probleem oplossen werd mij gezegd.
 
U kunt zich voorstellen dat ik het hier absoluut niet mee eens ben. Juridisch gezien blijft Vodafone in gebreken, zij leveren niet waar ik voor betaal. Wettelijk gezien zou dit betekenen dat ik kosteloos onder mijn contract uit zou kunnen! Ik vind het de omgekeerde wereld dat ik nu iets moet aanschaffen voor 85 euro (!!!) terwijl Vodafone in gebreken blijft. En daarbij krijg ik ook niet de garantie dat dit het probleem zou oplossen.
Nadat ik netjes gemeld heb dat ik het hier niet mee eens ben is er vervolgens niet meer gereageerd op mijn bericht. Ik wil graag een fatsoenlijke oplossing. Want dit gaat nergens over.
 
met vriendelijke groet,
 
Pien
3 Reacties 3
Bientje80

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde probleem met mijn abonnement. 

Sinds vorig jaar oktober zit ik bij Vodafone en bij mij valt de verbinding tijdens het bellen vaak weg. Daarnaast zie ik bij het "bereik"-icoontje continu het aantal streepjes wisselen. De verbinding van 99% van de keren alleen weg als ik de beller ben, als ik gebeld wordt gebeurt het zelden. Het is dus volgens mij een probleem wat bij de verbinding van Vodafone ligt, niet van mijn telefoon.

Een andere reden waardoor ik weet dat het niet aan mijn telefoon ligt is omdat ik de telefoon voor de aanvang van mijn Vodafone abonnement al had. Ik zat toen bij KPN en ik heb daar nooit dit probleem met mijn telefoon gehad. 

Ik heb al meerdere keren gemaild met de klantenservice, en de oplossingen die ze aandragen werken niet. Ik wil net als de topicstarter ook graag een passende oplossing, eigenlijk wil ik van mijn Vodafone abonnement af. Ik kan niet normaal bellen, Vodafone voldoet dus niet aan zijn kant van het contract.
Pien-
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja klopt ik zat hier voor bij T-mobile en daar had ik dit probleem ook niet. Ik ben terug gekomen bij Vodafone omdat ik via vrienden vernam dat het internet vele malen beter is. Dit moet ik overigens ook beamen want ik kan inderdaad buiten mijn woonplaats beter en sneller internetten.
 
Ik wil ook liever niet weg bij Vodafone want buiten mijn woonplaats om ben ik erg te spreken over Vodafone. Alleen tja hier waar ik woon is het echt niet te doen (en Vodafone erkent dit ook). Maar iets aanschaffen voor 85 euro en dan niet eens garantie krijgen dat het ook echt werkt gaat mij echt te ver. 
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Pien, ik heb net je bericht gelezen en het is vervelend wat er gebeurd. Is er een mogelijheid dat je het toestel op de 2G verbinding insteld ? Mocht in de toekomst de ontvangst op je toestel een probleem blijven dan raad ik je aan om een mail te schrijven met de klacht. De desbetreffende afdeling zal dan deze klacht gaan onderzoeken. Je krijgt binnen 30 dagen een anwoordt op je vraag. Het mail adres kun je in de link vinden: http://www.vodafone.nl/klantenservice/

Groet - Kind regards,
Maurice
Moderator
Smartphone Crew - Forum NL
Standing by,

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic