Ik heb hetzelfde probleem met mijn abonnement.
Sinds vorig jaar oktober zit ik bij Vodafone en bij mij valt de verbinding tijdens het bellen vaak weg. Daarnaast zie ik bij het "bereik"-icoontje continu het aantal streepjes wisselen. De verbinding van 99% van de keren alleen weg als ik de beller ben, als ik gebeld wordt gebeurt het zelden. Het is dus volgens mij een probleem wat bij de verbinding van Vodafone ligt, niet van mijn telefoon.
Een andere reden waardoor ik weet dat het niet aan mijn telefoon ligt is omdat ik de telefoon voor de aanvang van mijn Vodafone abonnement al had. Ik zat toen bij KPN en ik heb daar nooit dit probleem met mijn telefoon gehad.
Ik heb al meerdere keren gemaild met de klantenservice, en de oplossingen die ze aandragen werken niet. Ik wil net als de topicstarter ook graag een passende oplossing, eigenlijk wil ik van mijn Vodafone abonnement af. Ik kan niet normaal bellen, Vodafone voldoet dus niet aan zijn kant van het contract.