D.Mango

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Slechte verbinding mobiele data

Sinds deze maand ben ik overgestapt van t-mobile naar vodafone. Al snel ben ik erachter gekomen dat dit een hele grote fout is geweest. 
Vanaf begin deze maand heb ik al niet goede mobiele internet. Ik kan niet eens normaal een tiktok filmpje af kijken zonder gepauzeerd te worden. 

Vodafone los dit zo snel mogelijk op! 

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 12293Posts
  • 3561Oplossingen
  • 3205Likes

Hoi @D.Mango 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Uiteraard vervelend dat je dit ervaart. Nu vraag je of Vodafone dit snel wil oplossen, maar daar hebben ze wel je hulp bij nodig. Kijk eens op deze pagina wat het bereik is en  doe de Vodafone Network check en ze helpen je verder. Op de juiste afdeling kunnen ze aan de slag om te zien wat er aan de hand is. 

En test ook zelf wat er gebeurd met je simkaart in een ander toestel. Gewoon even testen of je simkaart in orde is of dat er misschien iets is met je toestel. 

D.Mango
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ik heb gedaan wat jij mij hebt geadviseerd maar helaas mocht het niet baten. Op de kaart is te zien dat er goed 5G bereik moet zijn…. 

Morgen zal ik de klantenservice bellen en kijken hoe dit opgelost kan worden.

D.Mango
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ik heb zelfs nu een “E” in plaats van 4G of 5G…. 

IMG_9711.jpeg

Energieboy
Expert
Expert
  • 12293Posts
  • 3561Oplossingen
  • 3205Likes

Dit is natuurlijk erg vervelend. 
Zou je je APN instellingen eens willen controleren?!
Het hele buitenland verhaal kan je vergeten, op deze pagina, bekijk hoe de instellingen van je toestel staan, deze informatie kan je vinden op deze topic: https://forum.vodafone.nl/buitenland-6/instellingen-mobiele-data-in-het-buitenland-roaming-299774

(deze pagina gaat dus over het buitenland maar ook de APN instellingen staan er tussen en dit kan misschien wel eens helpen om te controleren)

D.Mango
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ik heb de APN instellingen bekeken en die zijn helaas correct. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 12293Posts
  • 3561Oplossingen
  • 3205Likes

Het beste wat je kan doen is langs een Vodafone winkel gaan. Daar kunnen ze er even naar kijken. Op afstand is het erg lastig. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic