lian_beijers

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Slechte verbinding internet

Hallo,
 
Ik heb een samsung s2, android dus. Ik woon in Wageningen = 6708 PS, maar in Arnhem = 6824 AA doet hij het ook niet.
 
Als ik hem op GSM zet maakt hij verbinding met G, daarbij heb ik drie streepjes, en soms zowaar dat de pijltjes oplichten, maar er gebeurt verder niets. Bij die andere krijg ik H+ en 3G, H+ werkt ook slecht, net als 3G, die hebben geen streepjes en meestal ook geen oplichtende pijltjes. 
 
Ik heb mijn telefoon al uit en aangezet, simkaart eruit enzovoort. Ik heb al opnieuw verbinding gemaakt met het netwerk. Ik heb nog geen andere telefoon geprobeerd, want die heb ik niet in de buurt.
 
Groetjes
Lian
1 Reactie 1
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Lian, allereerst welkom op het forum! Als ik het goed begrijp heb je op meerdere locaties problemen met je internetverbinding. Met 3G en H+ kun je op dit moment de snelste snelheden halen op ons netwerk. Vreemd dat het toch niet goed werkt terwijl je wel verbinding hebt. Om erachter te komen waar het probleem ligt is het toch noodzakelijk je simkaart op die locaties in een ander toestel te testen. Op die manier kunnen we de oorzaak achterhalen en proberen op deze op te lossen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic