Hallo,
Onbegrijpelijk hoe ik als lang betalende klant wordt afgescheept.
Ik heb mijn abbo verlengt, had een particulier abbo, wat we me online als optie wordt geboden is een zakelijk abbo. Slecht advies nummer 1. Ik zie dit niet goed en bestel het savonds om 10.00. Bel gelijk de volgende ochtend om 0800 dat het abbo niet goed is. Advies is om naar de winkel te gaan, daar kunnen ze het wel annuleren. Slecht advies nr 2. In de winkel krijg ik te horen dat ze verbaasd zijn over dit advies maar ze helpen met het hele pakket inc. toestel (toestel was verder prima) terug te sturen. Daarna bel ik erachter aan. Blijkt dat ze het abbo niet kunnen annuleren, foutje en ze kunnen niet zien waarom. Dit was de conclusie na een gesprek van totaal 50 (!!) minuten. Of ik over een paar dagen nog eens wil bellen. Zojuist gedaan. Zelfde verhaal, ligt bij de technische dienst, of ik over een paar dagen weer eens wil bellen.
Eigenlijk is mijn vraag simpel. Welke afdeling of medewerker binnen Vodafone heeft gevoel voor vaste en langdurige klanten en weet zaken prioriteit te geven?
Wel een compliment voor Vodafone tot slot. Door het samengaan met Ziggo en de dubbele data heb ik mijn abonnement nog niet opgezegd. Slimme zet dus om samen te gaan want het voorkomt denk ik dat mensen hun abonnement opzeggen bij een klacht. Ik zou het in ieder geval anders zelf wel direct hebben gedaan na de zoveelste hele slechte ervaring met Vodafone in 15 jaar!!