Hmed

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Slechte service op DOA iPhone 7, iemand tips?

Gister heb ik de iphone 7 ontvangen bij het verlengen van mijn abonement.
Nadat ik deze heb uitgepakt kwam ik er achter dat er aan de bovenkant van het toestel krassen zitten. Gelijk de klantenservice gebeld, die gaven aan dat ik het toestel gewoon kon omruilen in een vodafone winkel. Niet dus. Volgens de meneer in de winkel kon dat alleen als ik het abonement ook in de winkel had verlengd, dus nu moet ik het toestel opsturen.
Weer gebeld naar de klantenservice, aanngegeven dat dit niet mogelijk is aangezien ik dinsdag op vakantie ga en mijn telefoon mee moet nemen. Alleen de onbeschofte medewerker leek geen tijd voor mij te hebben (werd 25 min in de wacht gezet, daarna werd er opgehangen) dus nu 5 uur, 4 medewerkers en 50 km verder nog steeds geen normale oplossing... Of verlengen nog zo'n goed idee is betwijfel ik.

Iemand eerder iets soortgelijks meegemaakt? Hoe is dat opgelost?

3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Goedenavond ,

Dat is helaas geen mooi begin van je nieuwe iPhone 7 :(. Wanneer je een online bestelling doet hoort deze ook via dezelfde procedure terug te worden gestuurd, als het gaat om bijvoorbeeld een omruiling. Nu geef je aan dat je dinsdag al op vakantie gaat was snel aankomt als het weekend is afgelopen, niet de beste timing.

Via de telefonische klantenservice wordt je graag te woord gestaan. Helaas blijkt dit dus niet te zijn gebeurd in jou geval. We kunnen je helaas alleen niet verder helpen via het forum, ik had je graag verder geholpen maar dit is niet mogelijk via het forum.

Hopelijk is er toch nog een eventuele oplossing beschikbaar! Fijne avond.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Topic wordt over 48 uur gesloten.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic