Madon31

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Slechte service en geen bereik 3G

Naar een maand bezig te zijn geweest voor een slecht werkend 3G netwerk ben ik het spuugzat....
slechte service geen interesse in het probleem....

Zie wat mails:
Beste ***,

Als je goed de emails had gelezen, had je kunnen
zien dat ik vaak in Arnhem op mijn vaste adres geen
bereik heb. Ik vind het nogmaals belabberd dat ik na
zo'n traject nog steeds geen oplossing zie en dat ik zelf
contact moet zoeken en dan nog wel schriftelijk met
jullie klachten afhandeling. Ik neem aan dat ik bij jou
met mijn klachten terecht kan en als jij de oplossing
niet hebt het dossier doorgeeft aan diegene die dat wel
kan doen( dit is anders de wereld op zijn kop).

Ik ga er van uit dat het contract met nummerbehoud
overgezet gaat worden naar KPN.......

Met hartelijke groet,

Luciën Visser

Op 18 jun. 2013 om 09:15 heeft Vodafone Klantenservice het volgende geschreven:

Home | Contact | Inloggen

Antwoord op uw e-mail
mMIE1

18-06-2013 Ons antwoord
Geachte heer Visser,

Ik heb u eerder aangegeven dat ik u helaas niet verder van dienst kan zijn. Ik heb u aangegeven dat u schriftelijk een klacht kunt indienen. Dan zal onze klachtenafdeling bekijken of er een oplossing is. Enkel wanneer u bijvoorbeeld op uw thuislocatie geheel geen verbinding kunt opzetten kan dat een reden zijn om toch voortijdig het contract te laten ontbinden. Echter een trage verbinding is geen reden voor een ontbinding van het contract. Eerder verwees ik u al naar de Algemene Voorwaarden. Ik citeer:

Artikel 5.2: Vodafone wil je graag ongestoord gebruik laten maken van haar diensten, maar kan niet garanderen dat de kwaliteit
daarvan altijd en overal even goed is. Netwerkkwaliteit is van veel dingen afhankelijk. Bijvoorbeeld: in een tunnel kan de
verbinding minder of nihil zijn en ook het aantal gebruikers per zendmast heeft invloed (zie vodafone.nl/dekking). Ook
kan het zijn dat er storingen optreden. Vodafone probeert storingen te voorkomen maar kan niet uitsluiten dat die zich
voordoen. In geval van een storing geldt er geen algemene compensatieregeling.

Met vriendelijke groet,

Vodafone Smartphone Crew
18-06-2013 Uw vraag
Beste John,

Ik wil geen antwoord hebben wat mij zint, maar
een goede oplossing voor jullie (slechte 3G netwerk)

Mij eerst allemaal handelingen laten doen met
telefoon o.a 5 keer naar de winkel geweest
telefoonwissel gehad, simkaartwissel 2 keer gedaan.

Verschillende mensen en heel wat mails verstuurd
is het nu ineens het verhaal met de snelweg......

Het is overigens wel raar dat het ontvangst slecht is zowel overdag's en s'avonds als s'nachts.

Ik heb in het bijzonder gekozen voor een duur
abonnement met een uitgebreid en krachtig mobiel netwerk.

Hier blijkt naar jouw antwoord dus niets van te kloppen en kunnen
jullie zelfs in Arnhem niet een normaal werkend
3G netwerk bewerkstelligen.

Ik heb voldoende gedaan en jullie in gelegenheid
gesteld om dit op te lossen, zonder resultaat. ik stel jullie nogmaals
in gebreke en wil overstappen naar KPN die
wel een goed netwerk heeft.

Het is spijtig genoeg, maar zal nu wat andere
wegen gaan zoeken, zowel op Facebook en andere
media en deze mails doorzenden naar de consumenten bond en
Tros Radar.

Met hartelijke groet,

Luciën Visser

Op 14 jun. 2013 om 19:22 heeft Vodafone Klantenservice het volgende geschreven:

>
>
>
>
> Home | Contact | Inloggen
>
>
> Antwoord op uw e-mail
> mMIE1
>
> 14-06-2013 Ons antwoord
> Geachte heer Visser,
>
> Ik begrijp dat u graag een ander antwoord ziet, maar ik kan er helaas niet meer van maken. Een contract beëindiging is niet mogelijk. 3G dekking kunnen we helaas niet garanderen. Hoewel we absoluut nastreven om dit overal beschikbaar te hebben, zijn er toch locaties waar dit niet beschikbaar is. Ook minimale snelheden kunnen we niet garanderen. Hiervoor verwijs ik u naar de Algemene Voorwaarden.
>
> Het spijt me dat ik u niet verder van dienst kan zijn.
> Vodafone Live Chat
> Direct antwoord krijgen? Dit kan via deze link. Vodafone biedt sinds kort ook ondersteuning aan via chat. Deze is geopend van 08.00 uur tot 22.00 uur 7 dagen per week. Zo kunnen wij u direct helpen.
>
> Vragen?
> Neem gerust nogmaals contact met mij op door hier te klikken!
>
> Uw mening telt!
> Vodafone wil graag uw mening horen. Daarom sturen we u binnenkort een e-mail met een aantal vragen. Deze vragen gaan over hoe ik u hielp. Wilt u deze invullen? Dit is erg belangrijk voor mij!
>
> Met vriendelijke groet,
>
> *****
> Vodafone Smartphone Crew
>
6 Reacties 6
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2447Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Madon31 schreef:
Naar een maand bezig te zijn geweest voor een slecht werkend 3G netwerk ben ik het spuugzat....
slechte service geen interesse in het probleem....
>
1) Let eens op hoe snel je post aangepast word omdat je " *****" bij de naam noemt (vast niet zijn echte)
2) Het zinnetje " Vodafone wil je graag ongestoord gebruik laten maken van haar diensten, maar kan niet garanderen dat de kwaliteit
daarvan altijd en overal even goed is" doet het hem helemaal. Je blauw betalen maar Vodafone kan zich altijd onder slecht bereik uit lullen omdat ze het niet kunnen garanderen. Zo kan je geen serieus contract opstellen en wel garanties van je klant (mbt betalingen enz) afdwingen.
Ik vrees dat je een lange, hele lange weg te gaan hebt wil je bij die gasten het voor elkaar krijgen om er onderuit te komen.
Mocht het hier gaan om buiten dekking kun je Vodafone wel degelijk in gebreke stellen en laten ontbinden. Je moet alleen engelen geduld hebben en je desnoods juridisch bij laten staan.
Persoonlijk zou ik het met terugwerkende kracht laten doen en de gemaakte kosten terug zine te krijgen.
Een kennis van mij is dat, na heel veel gedoe, ook gelukt.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Hi Madon31, ik begrijp dat je graag een goed werkende 3G verbinding wilt. Echter zoals gezegd, kunnen we dit niet overal garanderen. Heb je al eens nagedacht over SignaalPlus? Dat kan in jouw situatie een oplossing bieden: http://voda.fo/ne/uek3l
Madon31
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nou Vodafone, dat geven jullie wel aan hier in Arnhem. En thuis heb ik gewoon Wifi, dus heb ik
dat apparaat niet nodig.....

Ik zou het netwerk op een goed nivea brengen zoals
jullie zelf zeggen dat te hebben hier in Arnhem.

Maar ik begrijp al dat het een groot probleem aan het worden is en jullie niet met een fatsoenlijke oplossing komen. Hoe verklaar je dat mijn vriendin met een KPN
abonnement geen last heeft en overal werkt.

En nogmaals ik heb soms geen ontvangst....dus geen ontvangst......belachelijk.
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2447Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Madon31 schreef:
Nou Vodafone, dat geven jullie wel aan hier in Arnhem. En thuis heb ik gewoon Wifi, dus heb ik
dat apparaat niet nodig.....

Ik zou het netwerk op een goed nivea brengen zoals
jullie zelf zeggen dat te hebben hier in Arnhem.

Maar ik begrijp al dat het een groot probleem aan het worden is en jullie niet met een fatsoenlijke oplossing komen. Hoe verklaar je dat mijn vriendin met een KPN
abonnement geen last heeft en overal werkt.

En nogmaals ik heb soms geen ontvangst....dus geen ontvangst......belachelijk.
Hey,

Ik heb je een tip via prive bericht gestuurd.
Hopelijk heb je er wat aan.
BMF

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Heb er ook al weken last van en als je Vodafone belt krijg je te horen dat je verkeerd zit aangesloten en je internet geblokeerd is (!) en dat de medewerkster dat ook wel heel raar vindt eigenlijk..

Rekeningen zijn netjes betaald en ik ben al jaaaaaaaaaren klant en heb het tot een half jaar geleden ook aan iedereen als provider aangeraden. Doe ik niet meer. Als je dan een vergoeding wilt omdat zij je ineens verkeerd hebben aangesloten is het allemaal niet mogelijk, manager spreken ook niet en als je dan kritisch wordt wordt omdat de medewerkster niet snapt 'waarom u nou zo boos bent' wordt opgehangen en krijg je een bandje te horen dat jij een Vodafone mederwerker heb aangesproken op een niet gepaste toon. Let op: heb niet gescholden of mijn stem verheft, maar duidelijk uitgelegd dat ik het geweldig slecht vind dat elke keer als Vodafone een steek laat vallen ze "niet weten" waarom het weer mis is gegaan en ze mij geen service kunnen aanbieden. 

Elke keer is er weer wat met Vodafone en ze weten nooit waarom het mis gaat. Ze kunnen nog aardig wat leren wat betreft klanten service die nu zeer onder de maat is. Net een klacht online ingediend, ben erg benieuwd naar de follow up. 
lollebol

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
He hoi,

ook ik heb al jaren vodafone maar zit nu in een andere plaats, heb 3g maar ze blijven zeuren over het bereik van 2g en internetaansluitingen. Verder willen ze me niet helpen en niet meer reageren ook ik ben telefonisch niet bereikbaar en kan ook niet bellen, betaal me suf omdat het signaal continue overschakelt naar belgische provider. Mijn vriend heeft kpn en nergens geen problemen mee, mag niet onder mijn contract uit omdat ze volgens hun aan hun dekkingseisen voldoen met 2g, duhuh. Ook buitenshuis hier geen bereik. Heb ook de klacht bij radar neergelegd. Succes ik zal ook nog wel een tijdje bezig zijn ;-(
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic