Madon31 schreef:
Naar een maand bezig te zijn geweest voor een slecht werkend 3G netwerk ben ik het spuugzat....
slechte service geen interesse in het probleem....
>
1) Let eens op hoe snel je post aangepast word omdat je " *****" bij de naam noemt (vast niet zijn echte)
2) Het zinnetje " Vodafone wil je graag ongestoord gebruik laten maken van haar diensten, maar kan niet garanderen dat de kwaliteit
daarvan altijd en overal even goed is" doet het hem helemaal. Je blauw betalen maar Vodafone kan zich altijd onder slecht bereik uit lullen omdat ze het niet kunnen garanderen. Zo kan je geen serieus contract opstellen en wel garanties van je klant (mbt betalingen enz) afdwingen.
Ik vrees dat je een lange, hele lange weg te gaan hebt wil je bij die gasten het voor elkaar krijgen om er onderuit te komen.
Mocht het hier gaan om buiten dekking kun je Vodafone wel degelijk in gebreke stellen en laten ontbinden. Je moet alleen engelen geduld hebben en je desnoods juridisch bij laten staan.
Persoonlijk zou ik het met terugwerkende kracht laten doen en de gemaakte kosten terug zine te krijgen.
Een kennis van mij is dat, na heel veel gedoe, ook gelukt.