Tjee waar te beginnen.
Eerst was het al mis gegaan met het afsluiten van de abbo in de winkel.
We hadden het binnen 24 uur geannuleerd ook bij de winkel omdat niet het toestel geleverd kon worden.
Dat ging goed dachten we tot we opeens een mail kregen van onze 'vorige 'provider dat het nummer is over gezet..
Dus we zijn eigenlijk gedwongen overgezet.
Aangezien we dit nummer al meer dan 15 jaar hebben lijkt het ons geen goed idee om weer terug te worden gezet.
Ik heb bij Kpn gewerkt en weet dat nummers opeens weg kunnen zijn.
In overleg met Vodafone maar besloten dat we dan maar blijven met de verzekering dat we zo snel mogelijk de nieuwe telefoon krijgen,dat zou waarschijnlijk binnen de week zijn.
We zijn nu al wat verder maar helaas nog niets gehoord ook moeten wij zelf steeds bellen om een update te krijgen ook zijn we al heel vaak bij de winkel geweest waar altijd behoorlijke wachtrijen staan.
We hebben nu ook geklaagd dat we wel voor een volle abbo betalen terwijl we alleen de telefoon dienst kunnen gebruiken.
Vodafone klanten service/loyalty zegt dat ze niets kunnen doen aan alle problemen omdat we het in de winkel hebben afgesloten.
Telefonisch is de winkel niet bereikbaar (ook niet door vodafone,is geprobeert)en ze hebben wel een mail voor ons verstuurd dat ze met ons contact moeten opnemen maar dat is natuurlijk niet gebeurd.
Net weer gebeld en een heel erg niet behulpzame meisje gesproken.
Ze kunnen ons gewoon niet helpen want de winkel moet het oplossen.
Dat volgens ons vodafone 1 bedrijf is zegt haar niet zoveel.
We moeten het zelf maar oplossen.
Loyalty mogen we niet eens meer spreken van haar.
Is dit nou echt hoe vodafone met hun klanten omgaat??