StefanZ

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Slechte service Vodafone

Ik wil hierbij mijn slechte service van Vodafone melden
 
Ik wilde mijn abonnement vgerlengen, met een nieuwe telefoon de Sone xperia Z black.
Twee weken geleden gebeld met Vodafone (zat. 9 maart).
De medewerker vertelde me, dat de Sony Xperia Z nog niet op voorraad was, en dat hij me zou bellen (het stond in zijn agenda) wanneer dat wel het geval zou zijn.
Na een aantal dagen (don. 14 maart) maar eens gebeld met Vodafone..
Bleek de telefoon op voorraad te zijn...de belofte mij te bellen wanneer dat het geval zou zijn is dus al niet nagekomen.
GOED !!! via de telefoon mijn abonnement verlengt moest voor de telefoon 94,95 bijbetalen.
Dit zou automatisch gebeuren (incasso).
De volgende dag (vrij. 15 maart) een mail ontvcangen met alle info, en een rekening adres en een aflever adres.
Ik merkte dat de postcode van het aflever adres niet klopte (een of andere doos had dat verkeerd ingetypt).
Ik heb toen meteen gebeld met Vodafone, met de melding dat de postcode niet klopte.
Dat is toen veranderd in de goede postcode, en mij werd verzekerd, dat het goed zou gaan......
Dinsdag 19 maart maar weer eens gebeld, of de telefoon al onderweg was (voelde al nattigheid), maar mij werd verteld , dat de telefoon de volgende dag (woensdag 20 maart) of de dag erna (donderdag 21 maart) geleverd zou worden.
Helaas woensdag en ook donderdag GEEN telefoon, wel was de 94,95 van mijn rekening afgeschreven (dat ging dan wel weer goed en probleemloos). 😞
Donderdag middag maar weer eens gebeld met Vodafone, en wat blijkt....DE SUKKELS HADDEN DE TELEFOON TOCH NAAR DE VERKEERDE POSTCODE VERZONDEN !!!!!!!
Vodafone maakt de blunder, en ik moet er zelf achteraan...ik moest post nl bellen, want die hadden nu de telefoon, en vragen of ze de telefoon alsnog naar het juiste adres wilden sturen.
Post nl wilde daar niet aan meewerken (kan niet...weet ik veel) , en die zeggen dat de telefoon terug gaat naar Vodafone.
Nu moet ik wachten totdat de telefoon weer terug is bij Vodafone (hoe lang duurt dat) en als de telefoon terug is, moet ik maar hopen, dat er een wat intelligentere sukkel daar de tegenwoordigheid van geest heeft, om de telefoon naar het JUISTE adres te sturen.
Ik heb gevraagd, of ik de telefoon niet bij de Vodafone winkel kan halen, maar dat kan niet, want dan wordt het volgens Vodafone geweigerd, en een andere telefoon naar me toe sturen kan ook niet.
NIETS kan..terwijl Vodafone blunderd..er wordt niet meegedacht om de blunder te herstellen. het enige wat ik kan doen is wachten tot er eindelijk eens wat gebeurd.
Ik vind dat een bedrijf als Vodafone wel wat extra's mag doen om HUN fout te herstellen, maar inplaats van service te verlenen, leggen ze het probleem bij de klant, en wassen hun handen in onschuld...
HEEL SLECHT VAN VODAFONE !!!!!
 
26 Reacties 26
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi StefanZ,

Het zal je maar gebeuren. Zit je vol spanning te wachten op je bestelling en dan belandt het vervolgens ergens anders. Ik kan me heel goed voorstellen dat dat enorm balen is. Het is mij zelf laatst ook gebeurd (niet bij Vodafone overigens) en reken maar dat ik baalde.
Wat ik vreemd vind is dat je bestelling, ondanks dat je het juiste adres had doorgegeven, toch verkeerd bezorgd is. Dat mag natuurlijk niet gebeuren. Ik zou je graag willen helpen maar via het Forum gaat dat niet lukken.
Zou je je klacht bij ons kunnen aangeven via Facebook of Twitter? Het is een heel verhaal. Om te voorkomen dat je het weer helemaal opnieuw moet typen kun je ook de link doorgeven naar deze post.
StefanZ
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Astrid,
Ik heb het bericht gedeeld met facebook (icoontje onderaan bericht).
Moet je mijn gegevens (ordernummer naam en adres) niet hebben, om zoiets als dit op te lossen ?
 
Groet,
Stefan
StefanZ
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Astrid,
 
Het word nu een NOG slechter verhaal/
Ik werd net gebeld door Vodafone, en die sukkel vertelde me, dat de telefoon nu ZOEK IS !!!
Ze gaan hem nu zoeken...
WAT IS DAT VOOR ZOOITJE BIJ VODAFONE !!!
Nu moet ik wachten totdat ze mijn telefoon gevonden hebben, die waarschijnlijk is verdwenen in de zak van een post nl medewerker.
Dan wordt ik misschien aan het eind van de week geinformeerd over de stand van zaken.
Moet ik nu een programma als KASSA  gaan inschakelen, om een beetje service te krijgen van dit K*T bedrijf.
Dit kan toch niet !!!
Het enige dat Vodafone doet is de schouders ophalen, en het probllem bij mij leggen.
Ik mag toch wel verwachten dat Vodafone een andere telefoon mijn richting opstuurt, en zelf uitzoekt waar telefoon nr.1 is gebleven...IS DIT NOU DE KLANTVRIENDELIJKHEID VAN VODAFONE.
Daar ben ik mooi klaar mee
Jullie maken de blunder, in ik ben de lul...
WAARDELOOS  !!!!!!!!
 
Stefan
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
StefanZ, dat is wel heel erg zuur... Ik begrijp dat je je toestel graag snel ontvangt, maar we zullen het eerst even moeten uitzoeken. We moeten eerst zeker weten waar het toestel is gebleven, voordat we dit kunnen herleveren. Aangezien je hierover al gebeld bent, is dit onderzoek inmiddels gestart. Ik kan je daarom ook alleen maar vragen om de uitkomst hiervan af te wachten. Excuses voor het ongemak.
StefanZ
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En wat als de telefoon niet gevonden wordt...is het dan helaas pindakaas, en zit ik dan over een half jaar nog te wachten ?
Jullie maken de fout..niet ik.. ik vind dat jullie dan het eventuele verlies moeten nemen...dat heet service !!!!!
Nu leggen jullie het probllem bij de klant en halen jullie jullie schouders op.
Dit is hetzelfde als je auto naar de garage brengen voor een beurtje, en je auto is opeens verdwenen..
Zou jij dat accepteren ?
Zeer ontevreden klant,
Stefan
 
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hoi StefanZ,

Het onderzoek is opgestart door mijn collega. Ik kan helaas geen uitspraak doen over de oplossing. We zullen dit helaas af moeten wachten.
StefanZ
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik kan me voorstellen, dat jullie (moderators) niet veel kunnen doen, maar jullie zullen het toch met me eens zijn, dat dit wel heel erg zwak is van Vodafone.
Vodafone blundert, en wentelt het af op de klant.
Kunnen jullie begrijpen dat dit niet heel erg klantvriendelijk overkomt, en klanten weg jaagt naar andere providers ?
Als dit de houding is van Vodafone, is dit echt de laatste keer, dat ik met Vodafone in zee ga.
Ze zijn mij in de toekomst als klant kwijt.
WEL heeft Vodafone mijn oude abonnement al in het duurdere abonnement omgezet, en het bedrag dat ik moet bijbetalen voor de telefoon afgeschreven.
Dat gaat dan dus WEL goed.
Ik betaal dus voor NIET geleverde diensten en producten, omdat VODAFONE en NIET ik een STOMME fout heeft gemaakt.
 
Als IK mijn rekening niet betaal, word ik afgeloten...en terecht, maar als Vodafone blundert, ben je als klant vogelvrij.
Waar is de tijd gebleven, dat de klant koning was ?
Ik laat het hier ook niet bij zitten, en ga hier werk van maken.
Waar kan ik (als dat zin heeft) een officiele klacht indienen bij Vodafone ?
Voorts overweeg ik verdere stappen te ondernemen..
 
Stefan
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hoi StefanZ,

Je kunt je klacht via het feedbackformulier kenbaar maken. Kijk voor meer informatie op: http://voda.fo/ne/sijpf.
StefanZ
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Leuk zo'n formulier, maar als daar ook zo op wordt gereageerd als hier, heb je er weinig aan.
Vinden jullie ook niet, dat dit niet kan, en dat Vodafone zich er wel wat al te makkelijk vanaf maakt ?
 
Stefan 
StefanZ
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
 
Net weer contact gehad met klantenservice Vodafone.
Ik begin nu echt witheet te worden.
Er wordt WEER ongeïnteresseerd gereageerd, en ik kom niet verder.
Ik vind dit schandalig gedrag van een bedrijf als Vodafone.
Vodafone blundert, en schuift de fouten lekker makkelijk af op de klant, die machteloos is.
Vodafone verschuilt zich achter regeltjes (die altijd voordelig zijn voor Vodafone), en haalt de schouders op (kan mij het schelen).
SCHANDE...wat een waardeloos product levert Vodafone.
 Ik ben nu al een maand aan het proberen (vanaf zat 9 maart), de telefoon naar het juiste adres te krijgen, maar het ding is zoek, en niemand weet waar het is.
I.p.v. service te verlenen, hult Vodafone zich in stilzwijgen, en het lijkt wel alsof Vodafone hoopt, dat het probleem vanzelf overgaat.
In het geheel geen medewerking.
 
Echt WAARDELOOS !!!
 
Stefan 
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Ik kan me voorstellen dat je hier flink boos van wordt Stefan!
Helaas kan ik als moderator hierbij niet assisteren omdat we via het forum geen individuele klantvragen behandelen. Het forum is voor en door klanten.

Neem nog eens contact op met mijn collega's van Facebook. Ze staan 24 uur per dag voor je klaar en kunnen wellicht assisteren om het probleem voor jou opgelost te krijgen. Ik ben het er namelijk ook mee eens dat jij hier niet de dupe van moet worden. Ik heb mijn collega's een seintje gegeven dat je contact met ze op gaat nemen.
StefanZ
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ook via facebook gereageerd, maar OOK daar geen reactie ontvangen.
Misschien doe ik iets fout, maar ik heb de indruk, dat hier ook niet word geluisterd.
 
Stefan
StefanZ
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mirranda van Vodafone webcare vroeg om mijn gegevens, zodat zij het probleem voor mij op kan lossen.
Deze gegevens heb ik haar gemaild, maar daar hoor ik ook niets  meer van.
Al was het maar een reactie, dat ze mijn mail heeft ontvangen, en aan de slag gaat, maar helemaal niets.
Er heerst een angstige stilte , waardoor ik er geen vertrouwen meer in heb.
 
Stefan
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hoi StefanZ,

Ik wil graag voor je nakijken of we de mail ontvangen hebben. Kun je aangeven wat je in het onderwerp hebt geplaatst?
StefanZ
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo LindaM,
 
Ik vind het heel leuk, dat ook jij weer wat wilt doen, maar daar schiet ik niets mee op.
Ik wil mijn Sony Experia Z, waar ik al wel voor betaald heb, mijn richting op hebben.
Dat dat misschien een strop is voor Vodafone interesseert me niet zo veel.
Nu ben IK de klos, terwijl het niet mijn fout is, maar een blunder van Vodafone.
Zij maken de fout, en moeten dus maar op de blaren zitten.
Ik wil dat er NU een telefoon naar het aflever adres wordt gezonden..ik heb echt geen zin om hier maanden op te gaan zitten wachten.
Ik heb er al belachelijk veel tijd ingestoken, omdat JULLIE zo ACHTERLIJK waren, het naar een verkeerd adres te sturen, terwijl ik nog telefonisch contact heb gehad om het  juiste adres door te geven.
Ja hoor...komt helemaal goed hoor..telefoon is al onderweg...binnen vijf dagen wordt hij geleverd ECHT WAAR....NIET DUS, en ik moet de boel recht trekken.
Er is zelfs tegen mij gelogen !!!!!!!
Jullie hebben toch de track & trace code, dan weten jullie toch waar de telefoon is, of is het zo'n zooitje daar bij Vodafone.
Deze situatie kan zo nog weken, zo niet maanden duren.
Wie zegt me, dat de telefoon niet door een medewerker van Post nl of Vodafoon is gejat...ZIT IK MET HET PROBLEEM....waar slaat dit op.
Je zult het toch wel met me eens zijn dat dit niet kan...sterker nog ..ik vind dit asociaal gedrag.
Maar goed..misschien krijg jij het in beweging.
In de kop van de mail aan Miranda (waar ik overigens ook niets meer van heb gehoord) staat.
Kassa | stefan1962 | Abonnement verlenging Vodafone.‏
De afzender is Stefan Zwaneveld   zwaneveldstefan@hotmail.com
Kijken of ik nu wel een reactie krijg EN OPLOSSING krijg...
Charlotte-RZ

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik kan je vertellen dat je niet de enigste bent met problemen met Vodafone!
Ik had op 1 maart contract weer verlengd en dat was 2 maart ingegaan (ook met de Xperia Z)
Stond in de mail dat ik een email zou krijgen als het toestel naar mij verzonden zou worden.
14 maart stond PostNL voor de deur met een pakketje en dat was dus de telefoon (geen mail gehad dus)
De camera werkte niet zoals het moest dus 19 maart alles weer retour gestuurd.
2 dagen later zelf contact met Vodafone opgenomen omdat ik niks van ze hoorde of er iets retour was gekomen ofzo. Nou hij bleek binnen te zijn en zouden een nieuwe opsturen. Meisje verzekerde mij dat het nieuwe toestel eind volgende week zeker wel bij mij moest zijn!
Nou het is nu zaterdag en heb nog steeds niks binnen..
En via Facebook kunnen ze je ook geen steek verder helpen want je word alleen maar van t kastje naar de muur gestuurd!
 
Dus ik heb nu al een maand een ander abonnement en nog steeds het oude toestel...
Schijt Vodafone, ik wordt er ook helemaal knetter van!
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hey StefanZ,

Ik zie dat je vannacht een mailtje hebt ontvangen van één van mijn collega's, dus we zijn er in ieder geval mee bezig! Ik ga ervan uit dat het nu ook zo snel mogelijk opgelost kan worden.

Hou je ons op de hoogte?
StefanZ
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Maartje,

Ja, ik heb inderdaad een mailtje gehad.
Mag ik via deze mail ook nog even het aflever adres doorgeven, zodat ik zeker weet (hoop ik), dat de telefoon nu GOED afgeleverd wordt ?
Misschien wat overbodig, maar toch...

Toestel :
Sony Xperia Z / Black

- edit - adresgegevens verwijderd ivm privacy.

Hoop dat het nu goed gaat...

Gr.,
Stefan
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi,

Het lijkt me niet verstandig om je adresgegevens openbaar op het forum te zetten aangezien iedereen dit kan zien. Ik heb daarom in verband met je privacy je adresgegevens uit je post verwijderd. 😉 Jouw mailtje met het juiste adres is in ieder geval ook aangekomen dus je krijgt een reactie zodra er meer informatie bekend is.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic