StefanZ

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Slechte service Vodafone

Ik wil hierbij mijn slechte service van Vodafone melden
 
Ik wilde mijn abonnement vgerlengen, met een nieuwe telefoon de Sone xperia Z black.
Twee weken geleden gebeld met Vodafone (zat. 9 maart).
De medewerker vertelde me, dat de Sony Xperia Z nog niet op voorraad was, en dat hij me zou bellen (het stond in zijn agenda) wanneer dat wel het geval zou zijn.
Na een aantal dagen (don. 14 maart) maar eens gebeld met Vodafone..
Bleek de telefoon op voorraad te zijn...de belofte mij te bellen wanneer dat het geval zou zijn is dus al niet nagekomen.
GOED !!! via de telefoon mijn abonnement verlengt moest voor de telefoon 94,95 bijbetalen.
Dit zou automatisch gebeuren (incasso).
De volgende dag (vrij. 15 maart) een mail ontvcangen met alle info, en een rekening adres en een aflever adres.
Ik merkte dat de postcode van het aflever adres niet klopte (een of andere doos had dat verkeerd ingetypt).
Ik heb toen meteen gebeld met Vodafone, met de melding dat de postcode niet klopte.
Dat is toen veranderd in de goede postcode, en mij werd verzekerd, dat het goed zou gaan......
Dinsdag 19 maart maar weer eens gebeld, of de telefoon al onderweg was (voelde al nattigheid), maar mij werd verteld , dat de telefoon de volgende dag (woensdag 20 maart) of de dag erna (donderdag 21 maart) geleverd zou worden.
Helaas woensdag en ook donderdag GEEN telefoon, wel was de 94,95 van mijn rekening afgeschreven (dat ging dan wel weer goed en probleemloos). 😞
Donderdag middag maar weer eens gebeld met Vodafone, en wat blijkt....DE SUKKELS HADDEN DE TELEFOON TOCH NAAR DE VERKEERDE POSTCODE VERZONDEN !!!!!!!
Vodafone maakt de blunder, en ik moet er zelf achteraan...ik moest post nl bellen, want die hadden nu de telefoon, en vragen of ze de telefoon alsnog naar het juiste adres wilden sturen.
Post nl wilde daar niet aan meewerken (kan niet...weet ik veel) , en die zeggen dat de telefoon terug gaat naar Vodafone.
Nu moet ik wachten totdat de telefoon weer terug is bij Vodafone (hoe lang duurt dat) en als de telefoon terug is, moet ik maar hopen, dat er een wat intelligentere sukkel daar de tegenwoordigheid van geest heeft, om de telefoon naar het JUISTE adres te sturen.
Ik heb gevraagd, of ik de telefoon niet bij de Vodafone winkel kan halen, maar dat kan niet, want dan wordt het volgens Vodafone geweigerd, en een andere telefoon naar me toe sturen kan ook niet.
NIETS kan..terwijl Vodafone blunderd..er wordt niet meegedacht om de blunder te herstellen. het enige wat ik kan doen is wachten tot er eindelijk eens wat gebeurd.
Ik vind dat een bedrijf als Vodafone wel wat extra's mag doen om HUN fout te herstellen, maar inplaats van service te verlenen, leggen ze het probleem bij de klant, en wassen hun handen in onschuld...
HEEL SLECHT VAN VODAFONE !!!!!
 
26 Reacties 26
StefanZ
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kreeg vandaag een mailtje van Vodafone.
Daarin stond dat mijn telefoon verstuurd is naar.....WEER HET VERKEERDE ADRES  !!!!!!!
Zijn jullie nou echt zo achterlijk !!!!
Ik heb meerdere keren, op jullie verzoek, mijn aflever adres opgegeven.
Jullie verzekerden me dat het nu goed zou komen...MAAR NEE HOOR !!!
Jullie zijn WEER in staat geweest, na meerdere malen contact te hebben gehad, om het WEER te verkloten.
WAT GAAN JULLIE HIER AAN DOEN.!!!!!
Kan ik weer weken wachten...ik wordt hier echt niet goed van...wat een KUT zooi...
 
Stefan
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Wat een hoop geschreeuw om niets eigenlijk. Neem via Twitter, Facebook, hun Chat, telefonisch contact met ze op.

Ik denk dat je probleem hier niet opgelost kan worden omdat hier privé gegevens van je nodig zijn.

Give it a try!

Geloof me, frustraties uiten lucht enorm op, je bereikt er alleen zo weinig mee

EDIT 21:44 Ik had niet goed gelezen, ik zou hier ook goed misselijk van worden
StefanZ
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Fijn dat je dat ook inziet.
Ik heb er alleen zo weinig aan.
Vodafone stapelt de ene blunder op de ander, en schuift de schuld vervolgens door naar de klant.
Als ik daar mij beklag over doe, wordt er niet of nauwelijks gereageerd.
De klanten service, waarvan je service zou verwachten, weten niks, kunnen niks en doen niks.
Hier heb je dus geen moer aan.
De 24/7 web care behandelt je asociaal, en breek gewoon het gesprek af, daar heb je dus ook niets aan.
Niemand doet iets of kan iets, en haalt zijn schouders op ....Duuuuuh ..niet mijn probleem.
Terwijl Vodafone de fouten maakt, laat het zijn klanten in de kou staan..komt niet met oplossingen en duwt hun klanten naar andere providers.
Ik zit helaas aan dit contract vast, maar dit is de laatste keer geweest.
Na jaren Vodafone klant te zijn geweest, voor mij NOOIT meer Vodafone.
Wanneer dit contract is afgelopen, ga ik naar een ander.
Maakt mij niet uit wie, als het maar geen Vodafone is..
Dit zal ik ook mijn familie en vrieden adviseren, en al mijn facebook vrienden...LOOP MET EEN GROTE BOOG OM VODAFONE HEEN !!!!
 
Zeer ontevreden klant (helaas)
MirandaS

Gedreven Liefhebber
  • 37Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes
Hoi StefanZ,

ik kan best begrijpen dat je de gang van zaken erg frustreert.

Zoals DroidGuru als aangaf, kun je het beste contact opnemen via Facebook of Twitter.
In jouw geval zijn er namelijk meer persoonlijke gegevens nodig om een en ander na te kunnen kijken.

Ik weet zeker dat mijn collega's van het 24/7 Webcrew Team je klacht serieus zullen nemen en reageren op je post of tweet. Zij hebben alleen contact via de Social Media site's dus een gesprek afbreken zal zeker niet gaan gebeuren. 😄

Give it a try, stuur ons een post of tweet en dan kijken we voor je hoe we dit gaan oplossen.

StefanZ
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Miranda,
 
Dacht je dat ik dat niet al heb gedaan ?
Ik "sprak" met ene ERIC het het 24/7 webcrew team.
Hij begon met het understatement van het jaar..."oh, dat is erg onhandig"...onhandig ?...dat is gewoon een grote stommiteit.
Ze hadden mijn nieuwe telefoon bij mijn verlengde abonnement om een of andere duistere reden naar het verkeerde adres gestuurd, terwijl ik nog telefonisch contact heb gehad met de klanten service (waardeloos) om er zeker van te zijn dat het naar het juiste adres zou worden verstuurd.." eeeeehhh  foutje..bedankt"
Telefoon moest eerst terug.naar Vodafoon.."sorry we zijn de telefoon kwijt...we gaan ernaar zoeken"
Toen de telefoon eindelijk terecht was, kreeg ik een mailtje dat de telefoon opnieuw verstuurd was naar....WEER HETZELFDE VERKEERDE ADRES....hoe stom kun je zijn !!!!
Terwijl ik de week ervoor met MITCH van het 24/7 team, via mail, meerdere malen contact heb gehad, en meerdere malen het JUISTE adres heb doorgegeven...
NU zou het wel goed komen volgens MITCH van 27/4.."we gaan ervoor", zei hij......NEE DUS !!!....
Weer contact opgenomen met het 24/7 team en "gesproken" met ene ERIC.
Het antwoord op mijn verhaal was het understatement van het jaar..."öh, dat is erg onhandig" ....onhandig ?..dat is gewoon stompzinnig.
Hij kon mij niet helpen, omdat hij er niet zeker van kon zijn dat ik ik was, en dat hij dus niet zomaar het adres kon wijzigen, omdat het dan misschien naar een verkeerd adres zou worden verstuurd....DAT IS NOU NET HET PROBLEEM...HET WORDT NAAR HET VERKEERDE ADRES VERSTUURD !!!!!
DAAR WOON IK NIET !!!!!
Vervolgens brak ERIC van 24/7 het gesprek af met de woorden dat hij niets voor me kon doen !!!
Daar zit je dan ...kokend van woede
Ik heb nog geprobeerd het gesprek aan te zwengelen, maar geen reactie meer.
Dat 27/4 team is dus ook een waardeloos groepje gasten.
Trouwens MIRANDA...volgens mij heb ik hierover met jou ook contact gehad.
Jij had gereageerd op mijn mail op de site van Kassa.
Jij vroeg met om de gegevens Naam, Adres, Klantnummer, laatste 4 cijvers bankrek., telefoonnummen (mob) enz., weet je nog ?
Dan kon jij wat gaan regelen
Ook van jou geen antwoord of actie vernomen...helemaal niets....
Vodafone blunderd keer op keer, en de klant moet er achteraan...ik baal hier verschrikkelijk van...
 
Zeer ontevreden klant !!!
StefanZ
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Om je geheugen nog even op te frissen MIRANDA jou mailtje aan mij
 
            
vodafonewebcare waarschuw redactiedonderdag 28 mrt 2013, 11:11
Hoi stefan1962,
ik wil graag kijken hoe we dit gaan oplossen. Zou je me een e-mail kunnen sturen met daarin meer informatie? Je 06 nummer, adres, klantnummer, geboortedatum, de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer en het ordernummer van de bestelling. Vermeld in het subject aub de volgende tekst: Kassa | stefan1962 | Abonnement verlenging Vodafone.
Met vriendelijke groet, Miranda 24/7 Vodafone Webcare.
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
StefanZ, ik zie inderdaad dat we al via e-mail contact hadden hierover. We hebben je eerder vandaag een mail gezonden. Ik snap dat je je klacht ook hier wilt neerzetten, dat mag, maar laten we in ieder geval het oplossen van je klacht via de mail laten lopen. Reageer je even op de mail als je dat nog niet gedaan hebt? Alvast bedankt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic