Ik wil hierbij mijn slechte service van Vodafone melden
Ik wilde mijn abonnement vgerlengen, met een nieuwe telefoon de Sone xperia Z black.
Twee weken geleden gebeld met Vodafone (zat. 9 maart).
De medewerker vertelde me, dat de Sony Xperia Z nog niet op voorraad was, en dat hij me zou bellen (het stond in zijn agenda) wanneer dat wel het geval zou zijn.
Na een aantal dagen (don. 14 maart) maar eens gebeld met Vodafone..
Bleek de telefoon op voorraad te zijn...de belofte mij te bellen wanneer dat het geval zou zijn is dus al niet nagekomen.
GOED !!! via de telefoon mijn abonnement verlengt moest voor de telefoon 94,95 bijbetalen.
Dit zou automatisch gebeuren (incasso).
De volgende dag (vrij. 15 maart) een mail ontvcangen met alle info, en een rekening adres en een aflever adres.
Ik merkte dat de postcode van het aflever adres niet klopte (een of andere doos had dat verkeerd ingetypt).
Ik heb toen meteen gebeld met Vodafone, met de melding dat de postcode niet klopte.
Dat is toen veranderd in de goede postcode, en mij werd verzekerd, dat het goed zou gaan......
Dinsdag 19 maart maar weer eens gebeld, of de telefoon al onderweg was (voelde al nattigheid), maar mij werd verteld , dat de telefoon de volgende dag (woensdag 20 maart) of de dag erna (donderdag 21 maart) geleverd zou worden.
Helaas woensdag en ook donderdag GEEN telefoon, wel was de 94,95 van mijn rekening afgeschreven (dat ging dan wel weer goed en probleemloos). 😞
Donderdag middag maar weer eens gebeld met Vodafone, en wat blijkt....DE SUKKELS HADDEN DE TELEFOON TOCH NAAR DE VERKEERDE POSTCODE VERZONDEN !!!!!!!
Vodafone maakt de blunder, en ik moet er zelf achteraan...ik moest post nl bellen, want die hadden nu de telefoon, en vragen of ze de telefoon alsnog naar het juiste adres wilden sturen.
Post nl wilde daar niet aan meewerken (kan niet...weet ik veel) , en die zeggen dat de telefoon terug gaat naar Vodafone.
Nu moet ik wachten totdat de telefoon weer terug is bij Vodafone (hoe lang duurt dat) en als de telefoon terug is, moet ik maar hopen, dat er een wat intelligentere sukkel daar de tegenwoordigheid van geest heeft, om de telefoon naar het JUISTE adres te sturen.
Ik heb gevraagd, of ik de telefoon niet bij de Vodafone winkel kan halen, maar dat kan niet, want dan wordt het volgens Vodafone geweigerd, en een andere telefoon naar me toe sturen kan ook niet.
NIETS kan..terwijl Vodafone blunderd..er wordt niet meegedacht om de blunder te herstellen. het enige wat ik kan doen is wachten tot er eindelijk eens wat gebeurd.
Ik vind dat een bedrijf als Vodafone wel wat extra's mag doen om HUN fout te herstellen, maar inplaats van service te verlenen, leggen ze het probleem bij de klant, en wassen hun handen in onschuld...
HEEL SLECHT VAN VODAFONE !!!!!