Beste Vodafone,
Ik heb dringent jullie hulp nodig, ik heb dus ongeveer 3 maanden geleden een abbonement in combinatie met de Galaxy S5 afgesloten bij jullie. Omdat ik minderjarig ben staat dit dus op de naam van mijn vader. ( Met toestemming natuurlijk. )
Na het afsluiten zou mijn rekening van de eerste maand factuur op mijn vaders rekening worden afgeschreven, dit is ook inderdaad zo gegaan. Nu had ik direct de Vodafone klantenservice gecontacteerd, en een formulier aangevraagd om zo mijn telefoon nummer op te splitsen naar een eigen account, met eigen rekening nummer.
Dit ging al direct fout, ik had wel mijn eigen account maar nogsteeds werd het bij mijn vader afgeschreven.
Daarna alweer direct contact opgenomen met de klantenservice, deze verwezen mij door naar een winkel, dat zou makkelijker zijn. Dus ik snel naar de winkel, en daar met hulp via My Vodafone het rekening nummer van MIJN account veranderd, dit is ook succesvol.
Maar nu worden OOK de abbonements kosten van mijn vader bij mij afgeschreven. Wederom zit ik dus met het probleem dat het nogsteeds niet klopt. Ik weet me geen raad meer, het gaat elke keer mis, wat moet ik nu doen?