JMeijer

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Slechte service / Onjuiste rekeningen

Beste Vodafone,

Ik heb dringent jullie hulp nodig, ik heb dus ongeveer 3 maanden geleden een abbonement in combinatie met de Galaxy S5 afgesloten bij jullie. Omdat ik minderjarig ben staat dit dus op de naam van mijn vader. ( Met toestemming natuurlijk. )
Na het afsluiten zou mijn rekening van de eerste maand factuur op mijn vaders rekening worden afgeschreven, dit is ook inderdaad zo gegaan. Nu had ik direct de Vodafone klantenservice gecontacteerd, en een formulier aangevraagd om zo mijn telefoon nummer op te splitsen naar een eigen account, met eigen rekening nummer.
Dit ging al direct fout, ik had wel mijn eigen account maar nogsteeds werd het bij mijn vader afgeschreven.
Daarna alweer direct contact opgenomen met de klantenservice, deze verwezen mij door naar een winkel, dat zou makkelijker zijn. Dus ik snel naar de winkel, en daar met hulp via My Vodafone het rekening nummer van MIJN account veranderd, dit is ook succesvol.
Maar nu worden OOK de abbonements kosten van mijn vader bij mij afgeschreven. Wederom zit ik dus met het probleem dat het nogsteeds niet klopt. Ik weet me geen raad meer, het gaat elke keer mis, wat moet ik nu doen?
2 Reacties 2
JMeijer
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Erg jammer dat ik sinds donderdag nogsteeds geen reactie heb gekregen.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @JMeijer ,

Niet alle vragen kunnen worden beantwoord op het forum, lees hier waarom in dit geval. Sorry.
Iedereen op het forum probeert ervoor te zorgen dat iedereen en reactie krijgt. Soms kan dit over het hoofd worden gezien.

Ik snap dat je hiervan natuurlijk baalt maar we kunnen je echter niet helpen via het forum als het gaat om persoonlijke informatie vragen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic