soefie

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Slechte samsung galaxy S3 en nul service

Wat een vreselijk bedrijf is dat Vodafone zeg. Ze beloven je gouden bergen maar dat is alleen maar schijn en aan het lijntje houden. Ik zit nu al meer als een jaar met een Galaxy s3 die het niet goed doet.Wordt heel heet, valt uit en loopt vast. 3X weg geweest voor een reparatie en nog steeds doet hij het niet goed. Ik zou een nieuw toestel krijgen beloofde ze mij meer dan eens maar nu blijkt dat de reparatieteller op nul staat vanwege een nieuw moederbord en dit zien ze als een nieuw toestel......DUS......Weer eerst 3x opsturen voor dat Vodafone wat voor mij kan doen.
En ze hopen natuurlijk zo de garantie te omzeilen. Samsung Nederland gaat een stuk beter met zijn klanten om en zegt dat ik hoe dan ook recht heb op een ander toestel. Zie dus geen andere oplossing als Vodafone te passeren en rechtstreeks met Samsung zaken te doen. Belachelijk dat dit zo moet aangezien ik een contract aan ging met Vodafone en niet met Samsung. Maar Vodafone bewijst maar weer dat ze schijt hebben aan hun klanten en dat het puur alleen om geld gaat. Ik heb geen verzekering afgesloten dus verdienen ze niks aan mij en leveren ze dus ook GEEN service. Vandaag weer een voorstel aan ze gedaan en via facebook de vraag gesteld of ze kunnen zien of er ook serieus wat mee gedaan gaat worden aangezien mijn ervaring is dat je gewoon niks meer hoort....Wederom gewoon geen reactie op mijn bericht.
Behalve dat het personeel weinig kennis van zaken heeft zijn ze ook nog is zeer onbeleefd en vertellen je een hoop onzin om je maar zoet te houden. Ik raad niemand aan Vodafone als provider te nemen of je moet er op kikken een hoop geld te betalen zonder service te krijgen en zo een waardeloos bedrijf bestaansrecht te geven. Ik ben hier weg zodra ik kan en kom zeker nooit meer terug!!!!
2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Zo heeft iedereen zijn mening, de Vodafone service loopt bij mij gewoon soepel en nooit problemen met ze gehad.
Helaas is het zo dat op het Vodafone forum geen persoonlijke gegevens worden verstuurd ik raad je toch aan om de klantenservice te bellen en kijken welke werknemer je aan de lijn krijgt.

Of probeer iets nieuws de Vodafone chat met medewerkers. Ik wens je in ieder geval succes hiermee en goed je zal toch na 3 keer hetzelfde probleem en nieuw toestel moeten krijgen.
Susana

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hey Soefie,

Ik heb hetzelfde probleem, maar ik denk niet dat het aan Vodafone zelf ligt, want mijn zoon heeft een iphone 5 en die moest terug ter reparatie. Deze viel nog in de garantie termijn en hij heeft een hele nieuwe gekregen van Apple!!!! Ik heb mijn Samsung S3 3 dagen nadat ik hem had terug gestuurd, want ik had (heb nog steeds) heel veel klachten over dat toestel... Ik kreeg hem terug van Samsung met het antwoordt..... Het toestel mankeert niks. Ik baal ervan dat ik niet gewoon weer een iphone heb genomen, want de service van Samsung is gewoon K.. Allebei de toestellen lopen via Vodafone... Waar het exact aan ligt weet ik niet precies, maar het is wel raar dat de iphone wel vervangen wordt en mijn samsung niet!!!! Nadat ik jouw verhaal heb gelezen zal ik het er zeker niet bij laten, want je betaald je al scheel aan abonnementskosten en dan ook nog een defecte telefoon... Moet niet gekker worden!!!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic