Marquise4242

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Slechte ontvangst in de Trein

Beste Vodafone,

 

Sinds een paar maanden reis ik een paar keer per week van Heerlen naar Eindhoven met de trein. Elke keer op het stuk tussen Weert en Eindhoven valt de internet verbinding weg. Ik ben al van 5G naar 4G terug gegaan, maar dat helpt niet. Ik heb eerder het gevoel dat ik nu op meer plekken stotterend internet heb. 
Ik heb een Google Pixel 6 Pro.

 

Is hier iets aan te doen? Ik maak namelijk liever geen gebruik van het wifi in de trein.


Mvg 

Yuri Marcus

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11848Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @Marquise4242 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Of er iets aan te doen is? Jawel, je kan een melding maken via Netwerk en dekking pagina van Vodafone. Daar kan je de postcode van het plaatje, waar je slecht bereik hebt, invullen en dan kan je zien of er een storing is of werkzaamheden. Als dit alles niet het geval is dan kan je op die pagina ook een melding maken en dan gaan ze het voor je controleren. 

Altijd rekening houden dat je in een trein zit die vrij snel gaat en dan van de ene mast naar de andere en dat kan soms wel eens problemen opleveren. Zeker als je ook nog eens in een plek zit waar veel natuur is. Dit soort dingen zijn altijd erg vervelend en ik hoop dat Vodafone een antwoord voor je heeft. 

Milofow

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dit is bij mij precies hetzelfde, ik begrijp dat door de snelheid van de trein het signaal opnieuw gezocht moet worden. Maar het is soms zo erg dat teksten niet eens laden. Ik ben overgestapt van Tele2 en ik had hier bij hun geen enkel probleem mee. Eerlijk gezegd had ik verwacht dat Vodafone een upgrade zou zijn vanaf Tele2. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic