PetervD1409

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Slechte ontvangst en zeer traag internet

Hallo,

ik heb sinds kort de combinatie van ziggo en vodafone en ben zeer ontevreden over de ontvangst op mijn telefoon. 
zowel op mijn woonadres als in Duitsland geeft ie max 2 streepjes aan en kan ik niet eens als hotspot fungeren. 

ik heb alle tests gedaan en wil nu weten wat hier aan gedaan kan worden. 

als ik van netwerkaanbieder wissel naar bv kpn of t mobile heb ik 4 streepjes of te wel volledig ontvangst. 

ik vind dit niet kunnen voor het dure red unlimited abonnement. 

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3499Posts
  • 1057Oplossingen
  • 1142Likes

Hi @PetervD1409, welkom hier.

Ontzettend jammer om te lezen dat je problemen ervaart m.b.t. de ontvangst. Ik kan mij voorstellen dat je hier hinder van ondervindt en graag een oplossing wenst. Voor wat betreft de dekking en snelheid. Helaas is dit iets wat ik vanuit de Community niet kan controleren behalve tips geven zoals het opnieuw instellen van de APN en het uitvoeren van een kruistest. Bij een kruistest test je een andere simkaart in je huidige telefoon en jouw Vodafone simkaart in een ander toestel. Op deze manier kun je controleren of het wellicht veroorzaakt wordt door bepaalde instellingen of de simkaart. Speelt het probleem dan nog steeds, dan kan er via dit stappenplan uiteindelijk een ticket worden aangemaakt voor onze netwerkcrew. Zij kunnen dan vervolgens de dekking en masten in jouw regio en specifieke locaties waar het probleem speelt voor je controleren. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic