Deco

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Slechte ontvangs G2 G3 G4

Na dat KPN ondehoud had gepleegd aan zendmast was de ontvangst in postcode gebied 6971LC en 6971DB erg verslechterd, na een maand van touwtrekken heeft KPN het probleem opgelost door het abbonement vrij te maken waardoor ik kon overstappen naar andere provider.
Via internet gekeken naar wie de beste oplossing bood en hier kwam vodafone uit. Volgens vodafone heb ik in deze postcodes zowel binnen als buiten goed bereik op alle Gs 2 3 4 hierna ook nog met Vodafone gebeld om dit te controleren. (is heel moeilijk als je nog geen klant bent om hier fatsoenlijk antwoord op te krijgen !!) Ook na telefonisch contact werd bevestigd dat de ontvangst goed is. Nu moet u weten dat ik 3 jaar geleden ook vodafone had in dit zelfde gebied en dat dit toen zoveel problemen gaf dat vodafone contract heeft ontbonden, maar we zijn nu 3 jaar verder met veel nieuwe technieken en G4 dus vodafone zal hier zeker alles hebben veranderd waardoor dit nu goed zal gaan.
19 juni is de aansluiting actief geworden en ja hoor GEEN ontvangst binnen, geen G4 geen G3 nog erger geen G2 waardoor er niet gebeld kan worden. Als ik de achtertuin inloop en sta 10 meter van het huis dan heb ik opeens netwerk G2 en G4.
VODAFONE hoe lossen we dit nu op?
Ik zeg KPN op om verbetering te krijgen en jullie zorgen voor een nog slechtere ontvangst !
Dus nu 2 jaar aan een contract vast zitten waar ik helemaal niks aan heb.
Vodafone ik zie graag (en heel snel) een oplossing.
zoniet dan zal ik alle programma aanspreken en de reclame code commissie inschakelen voor jullie valse reclame uitingen en dan ook nog aan de telefoon bevestigen dat de ontvangst goed is.
Elke dag dat ik zakelijk niet berijkbaar ben kost dit duizende euros, iets wat totaal in het niet valt met jullie duurste business abonement.

Graag de juiste oplossing !!!
5 Reacties 5
daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
Deco

Balen dat blijkt dat de netwerkdekking wederom niet toereikend voor je is!
Je geeft aan dat je abonnement op 19 juni is ingegaan, ke weet dat je een wettelijk zichttermijn hebt van 14 dagen?
https://www.vodafone.nl/support/bestelling/je-bestelling-terugsturen.shtml

Indien je toch bij Vodafone wilt blijven heeft Vodafonr Sugnaalplus.
https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/extra-opties/signaalplus.shtml

Er zijn dus twee oplossingen mogelijk 🙂

Succes!
groetjes,
daims
Deco
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
die 14 bedenk tijd is mooi, maar als via belsimpel het abonnement afsluit duurt het 14 dagen voordat de aansluiting werkt. dus de 14 dagen zijn al voorbij, slim zet !! Volgens belsimpel kon vodafone niet eerste aansluiten ??

de Signaal plus is weicht de oplossing, zag dat deze voor zakelijke aansluitingen gratis is dus moet die maar snel deze kant op komen.


Anonymous
Niet van toepassing
Hey Deco

Om Singnaalplus zo snel mogelijk te ontvangen dien je wel contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen de bestelling plaatsen voor je zodat deze zo snel mogelijk jouw kant opkomt.

Groetjes Steven
daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
Deco

Nou je kunt je dekking niet testen als je aansluiting niet actief is.....kijk eens op:
https://www.vodafone.nl/support/netwerk-en-dekking/geen-netwerkdekking-met-nieuw-toestel.shtml

En uiteraard is de Signaalplus een ideale en mooie oplossing 🙂
je kan daarvoor contact opnemen met de klantenservice via diverse mogelijkheden, chat en bellen heeft mijn voorkeur 🙂
https://www.vodafone.nl/support/contact/

Groetjes,
daims
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten aangezien dit niet aan de regels van het forum en dit board voldoet.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic