HenkvdVooren

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Slechte internet verbinding in Normandië

Waarom heb ik zo'n slechte internet verbinding in Normandië. Mijn vrouw en zoon hebben beide een Simpel abonnement en zij hebben prima internet.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @HenkvdVooren 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Normaal gezien zou je ook goed netwerk moeten hebben maar je moet er altijd rekening mee houden dat het netwerk in een ander land toch altijd anders is dan die in Nederland. Misschien ben je niet goed aangesloten op het netwerk van dat land, dat kan ook nog. 

Het beste wat je kan doen is deze topic lezen: 
https://forum.vodafone.nl/buitenland-6/instellingen-mobiele-data-in-het-buitenland-roaming-299774

Deze helpt je een stukje verder en mochten er problemen blijven, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone, zoals ook in die topic te lezen is. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @HenkvdVooren 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Normaal gezien zou je ook goed netwerk moeten hebben maar je moet er altijd rekening mee houden dat het netwerk in een ander land toch altijd anders is dan die in Nederland. Misschien ben je niet goed aangesloten op het netwerk van dat land, dat kan ook nog. 

Het beste wat je kan doen is deze topic lezen: 
https://forum.vodafone.nl/buitenland-6/instellingen-mobiele-data-in-het-buitenland-roaming-299774

Deze helpt je een stukje verder en mochten er problemen blijven, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone, zoals ook in die topic te lezen is. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @HenkvdVooren . Welkom hier! 

Wat vervelend dat je verbinding in Normandië zo tegenvalt. 

Heb je de tips van @Energieboy goed ontvangen? Ik hoor graag hoe het gaat wanneer je dit hebt doorgenomen ^^. 

HenkvdVooren
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor de reacties. Na het controleren van de instellingen weet ik in ieder geval dat de instellingen op mijn LG G6 goed staan. Alleen de kruistest heb ik niet gedaan omdat ik bang ben dat dit ten kostte gaat van instellingen, contacten e.d. Ik denk dat ik het maar zolaat en de dingen doe wanneer ik even internet heb. Volgende week ben ik toch weer thuis.

Bedankt

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic