HTCtje

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Slechte/geen bereik binnenshuis

Hallo,
Heb sinds enige tijd al last van" alleen noodoproepen" zodra ik thuis ben.
Heb er al contact over gehad met de klantensrevice, daar heb ik al een nwe simkaart  van gekregen, helaas zonder verbetering.
Daarnaast hebben ze het steeds over een kastje voor het verbeteren van hun netwerk binnenshuis en dat kost maar € 85,-  :@hier heb ik overigens verder geen woorden voor.
Ik wil onderhand wel weer eens fatsoenlijk kunnen bellen/gebeld worden bij mij thuis.
 
groeten
4 Reacties 4
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi HTCtje,

Ik heb zojuist ook antwoord geven op een comment van jou in een ander topic. Door omgevingsfactoren kan het zijn dat het 3G bereik verstoort wordt. Hier hebben wij heel weinig invloed op. Vandaar dat SignaalPlus daar uitkomst kan bieden. Is dit al eens doorgezet naar de technische dienst, om het verder te onderzoeken?
HTCtje
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Annabelle,
 
Ik heb je antwoord gelezen in mijn andere topic.
Om tegelijk te beginnen met je antwoord, dit is nog niet doorgezet naar de TD en daarnaast heb je het over 3G!!!
3G is toch voor internet?
Internet heb ik thuis via mijn Wifi, als ik wil bellen met mijn mobiele telefoon dan kan ik dat niet, want ik heb geen verbinding met vodafone want er staat een kruis bij mijn signaalsterkte-icoon.Daar zit het hem nou. Waarom krijg ik wel KPN en T-Mobile te zien als ik netwerken ga zoeken? ma geen Vodafone?
 
Groetjes
HTCtje
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
Is er iemand die mij verder kan helpen of moet ik weer naar de klantenservice proberen te bellen!!
 
Vind het bijzonder vervelend aan het worden, dat ik thuis niet mobiel kan bellen.
 
Groeten
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi HTC'tje,

Als het aan omgevingsfactoren ligt kunnen we daar weinig aan doen. Ik zou toch nog even contact opnemen met de klantenservice als de problemen aanhouden na de ontvangst van de nieuwe simkaart.


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic