Hoe zit het met die repairdesks van vodafone?
Het verhaal gaat als volgt.. het scherm van mijn Note II is door onbekende reden uitgevallen waardoor ik besluit mijn telefoon te laten nakijken door de vodafone winkel aan de Wibautstraat, Amsterdam. Heel mooi, wordt direct ''GEHOLPEN'' enz. enz. Mijn toestel wordt onderzocht en er wordt mij gezegd dat ik gewoon onder de garantie val en dat mijn toestel gewoon kosteloos wordt gerepareert maar moest nog wel een week wachten omdat ze het scherm nog moesten bestellen. Oke een week later kom ik terug. Ik geef mijn telefoon af, wordt het uit elkaar gehaald en vervolgens zeggen ze dat ik 283 euro moet betalen omdat hij opeens NIET onder de garantie valt. Dus die gasten maken je eerst blij om je vervolgens weer teleur te stellen. Is toch vreemd? Zeg dan gelijk dat ik geen garantie heb inplaats van mijn tijd te verspillen.
Mijn telefoon heeft totaal geen gebruikschade en ik weet 101% zeker dat ik het nooit heb laten vallen.
Dus hoe zit het nou met die garantie en die slechter onbenullige reparatie service?