Stengelmens

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Slechte dekking langs spoor Drenthe

Volgens de dekkingskaart zou de 4G/3G dekking langs het spoor in Drenthe door vrijwel de gehele provincie redelijk tot goed moeten zijn. In de praktijk valt in de trein tussen Assen en Zwolle de dataverbinding met grote regelmaat helemaal weg. Mijn ervaring is dat de situatie op dit moment slechter is dan een tijd geleden.

Voor mobiel werken in de trein betekent dit dat ik steeds vaker afhankelijk ben van wifi in de trein, en die is niet goed.

Vodafone, verbeter deze situatie alsjeblieft snel.
5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Stengelmens
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Bedankt voor het doorgeven van deze vervelende situatie. Echter, je kan beter via deze website een melding maken want dan komt het namelijk direct op de juiste afdeling en kunnen ze er voor je naar kijken. Wat de reden is waarom het daar niet lekker verloopt, geen idee en laat ik graag aan Vodafone over om je daar over te informeren 😉

Dit is een klanten helpt klanten community en wij als klanten onder elkaar kunnen hier niet zoveel mee. Er is wel een moderator hier aanwezig die de topics afloopt maar dan nog is het beter om hier zelf een melding over te maken en dan kunnen ze het terug koppelen.

Succes en laat nog even weten wat voor reactie je hebt gehad.
Stengelmens
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste Energyboy,

Dank voor je reactie en je uitgebreide toelichting. Ik heb geprobeerd op die website melding te maken van dit probleem. Echter, je kunt daar alleen specifieke adressen (max 3 stuks) invoeren. Ik weet geen specifieke adressen of postcode, het gaat om hele gebieden waar dit probleem zich voordoet. Dit kan ik daar dus niet melden. Ik hoop maar dat iemand van Vodafone deze post oppikt en er iets goed mee doet.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
We wachten dan maar even geduldig af 😉
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Stengelmens

In dit geval dien je toch een melding te maken via de network check en de dichtstbijzijnde postcode van daar te vermelden.
Zodra je in een trein zit, springt de verbinding van je telefoon continu van netwerk paal naar netwerk paal. Hierdoor kan het zijn dat je een slechter verbinding ervaart. Daarnaast is het ook nog eens afhankelijk van waar de netwerkpalen staan.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Heb je alsnog de melding gemaakt Stengelmens ? Kunnen we via de Community nog iets voor je betekenen?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic