Goedemorgen,
Gisteren een mail naar support gestuurd omdat ik in mijn straat waar ik dekking zou moeten hebben met 4G, soms 1 bolletje dekking heb. Anders springt deze direct over naar GPRS. Dit met zowel een iPhone 5 als 5S met ieder hun eigen Vodafone simkaart.
Ik krijg van Vodafone support terug: "Het type en merk toestel dat jij gebruikt, is inderdaad minder stabiel wat betreft het bereik, dan andere toestellen". Pardon? Waarom heb ik dit issue dan alleen thuis? En vroeger (2 jaar terug ook met mijn Android telefoon met 3G? (dat heb ik overigens niet aan support medegedeeld).
Verder: " Om dit te testen, kun je proberen om de twee simkaarten die je hebt om te wisselen. " Sorry, ik schreef toch al dat ik het met 2 telefoons en 2 simkaarten heb geprobeerd? Zou ik echt 2 defecte simkaarten en 2 slechte telefoons hebben? Daar geloof ik niet in.
Kan iemand van Vodafone mij helpen die hier wat serieuzer op in gaat?