Akito

Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Slechte dekking en slecht antwoord support

Goedemorgen,

Gisteren een mail naar support gestuurd omdat ik in mijn straat waar ik dekking zou moeten hebben met 4G, soms 1 bolletje dekking heb. Anders springt deze direct over naar GPRS. Dit met zowel een iPhone 5 als 5S met ieder hun eigen Vodafone simkaart.

Ik krijg van Vodafone support terug: "Het type en merk toestel dat jij gebruikt, is inderdaad minder stabiel wat betreft het bereik, dan andere toestellen". Pardon? Waarom heb ik dit issue dan alleen thuis? En vroeger (2 jaar terug ook met mijn Android telefoon met 3G? (dat heb ik overigens niet aan support medegedeeld).

Verder: " Om dit te testen, kun je proberen om de twee simkaarten die je hebt om te wisselen. " Sorry, ik schreef toch al dat ik het met 2 telefoons en 2 simkaarten heb geprobeerd? Zou ik echt 2 defecte simkaarten en 2 slechte telefoons hebben? Daar geloof ik niet in.

Kan iemand van Vodafone mij helpen die hier wat serieuzer op in gaat?


1 Reactie 1
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Akito, ik ken helaas de achtergrond achter je klacht niet, maar het lijkt me goed even opnieuw te beginnen: loop aub de vragen langs die in het eerste topic in dit netwerkforum vindt. Dan hebben we concrete info over wat je merkt, waar en sinds wanneer. Vanaf daar kunnen we verder zoeken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic