Heb ik geprobeerd, maar dan loopt de zaak vast: "Er gaat iets niet goed. Probeer het later nog eens of neem contact op met een medewerker".
Ik heb een Voda-abonnement via tussenpersoon "4Communications BV." Via mijn inlog daar, kan ik de test niet doen. Alleen contact opnemen met een medewerker. Dat heb ik gedaan, maar die zien geen buitensporige problemen. "U woont in een grensgebied (5km. van de Blg-grens, 10 km. van de Duitse grens), daar zijn wel eens meer zwakke punten ivm de zendmasten en de buitenlandse providers.
Ik kan ook inloggen via een oude inlog, die ik voorheen had van een rechtstreeks abonnement bij vodafone, maar op die manier loopt de dekkings-check ook vast. De controle, of mijn kaart geblokkeerd zou zijn, geeft ook geen probleem. Verder zou bij de verlenging van mijn contract in oktober j.l. volgens een Voda-medewerker mijn data-kaart niet afzonderlijk opnieuw zijn aangemeld, wat door de medewerker van 4com naar het land der fabelen verwezen werd.