Charon84

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Slecht wifi ontvangst

Hallo,

Ik heb een iphone 6, en mijn wifi signaal is erg slecht.. Ik heb wel ontvangst maar als ik de ruimte waar de router staat verlaat is de kans groot dat ik geen bereik meer heb. De wifi van mijn buurman bijv. ziet mijn toestel ook niet meer. Mijn vriendin heeft dezelfde telefoon die exact net zo oud is, namelijk van augustus 2015 en heeft deze problemen niet.. Heb alles gedaan wat ik op internet kon vinden (harde reset, wifi instellingen gereset etc.) maar niets werkt.. Wat nu??

Gr Charon
7 Reacties 7
Anonymous
Niet van toepassing
Dan ben ik bang dat je telefoon gerepareerd dient te worden
Het enige wat je nog zou kunnen proberen is je telefoon dfu modus zetten en dan koppelen aan iTunes en dan herstellen.
Betreft de reparatie kun je hier terecht: https://www.vodafone.nl/support/toestel/je-toestel-laten-repareren.shtml
Charon84
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En dan valt dat onder de garantie neem ik aan?? En krijg ik een vervangend toestel?
Anonymous
Niet van toepassing
Of iets onder de garantie valt kunnen wij vanuit hier niet over oordelen. Dit doet het reparatie bedrijf namelijk beoordelen. Vervangend toestel service en de verzekering kun je terug vinden in my Vodafone (website) of via de klantenservice.
Charon84
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ga t uitzoeken.. Dank je wel!
Anonymous
Niet van toepassing
Succes
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic