Lex1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Slecht tot matig bereik in rotterdam ..

Of ik nu binnen of buiten sta .. mijn bereik geeft maar 2 streepjes en 4g doet niks !!
Wat is er aan de hand ?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Wat heeft de kruistest uitgewezen en heb je al een onderzoek geplaatst via de link

Bekijk in context

10 Reacties 10
Anonymous
Niet van toepassing
Controleer eens de instellingen via http://handleidingen.vodafone.nl
Let daarbij op dat mobiele data aan moet staan en bij netwerkmodus LTE/WCDMA/GPRS (4G, 3G en 2G) moet aan gevinkt zijn. Beschikt het toestel niet over LTE/4G dan natuurlijk alleen WCDMA/GPRS (3G en 2G). Is het een zakelijk account/nummer probeer dan eens de office.vodafone.nl ipv de live.vodafone.com. Gebruikersnaam en wachtwoord is vodafone.

U kunt ook handmatig een ander netwerk selecteren via netwerk operators of aanbieders. Vervolgens zet u hem daarna weer terug op het Vodafone netwerk. Hierdoor meldt de simkaart zich opnieuw aan op het netwerk.

Mocht dit niet geholpen hebben raad ik u aan om een kruistest uit te voeren. Dit betekent dat uw simkaart in een ander merk en type toestel moet en een werkende simkaart in uw toestel. Dit kunt u doen in een Vodafone winkel. Mijn collega's helpen u daar graag verder. Mocht het aan de simkaart liggen dan krijgt u een nieuwe simkaart in de winkel of via de klantenservice.

Ik raad u ook eens aan om de dekking te controleren in uw omgeving via: https://www.vodafone.nl/support/netwerk-en-dekking/dekkingskaart.shtml
Je kunt het toestel ook eens van 4G af halen bij netwerkmodus om te zien of het toestel wel werkt op 3G.
Tevens kunt u contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen zien hoe de simkaart is aangemeld op het netwerk, of er een blokkade opstaat etc.
Zie voor meer informatie tevens: https://www.vodafone.nl/support/netwerk-en-dekking/ik-kan-niet-bellen-of-internetten.shtml
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Lex1 we zijn erg benieuwd! Is het met de tips van Steven- opgelost? 🙂
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
We hebben al een tijdje geen reactie meer gehad op dit topic. We sluiten dit over 48 uur. Je kunt er dan niet meer op reageren. Hopelijk is het probleem inmiddels opgelost.
Lex1
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee dat heeft niets geholpen ..
Anonymous
Niet van toepassing
Wat heeft de kruistest uitgewezen en heb je al een onderzoek geplaatst via de link
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Lex1 , als alle tips van Steven- niet helpen, raad ik je aan de Network Check te volgen en het probleem dan te melden bij onze Network Crew. Via het forum kunnen we verder niets voor je betekenen. We zullen het topic over 48 uur sluiten.
Anonymous
Niet van toepassing
Ik heb wel vanochtend gezien dat er een paar kleine storingen waren. Hoe het er nu voor staat durf ik je niet te zeggen. Dit kun je wel checken op de storingskaart.
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Mocht er binnen 48 uur geen nieuwe reactie komen, dan zullen we dit topic sluiten.
bartvries

Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Storingen heeft elke provider. Helaas komt dit bij Vodafone ook voor. Ondanks de reclame van Jeroen van K. kan de netwerk crew een hoop maar ze kunnen niet toveren. Dus leer er mee leven. Er wordt nog continue aan verbeteringen gewerkt.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic