Alex75

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Slecht tot geen verbinding internet boxtel

Hoi,ik heb zeer slecht tot geen verbinding op bepaalde plekken in mijn woonplaats,wat ik zeer vreemd vind want het was vrij goed een paar weken geleden.
13 Reacties 13
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
@Alex75,
 
Ik kan me voorstellen dat dat niet fijn is! Heb je allereerst een specifieke postcode voor me? Dan kan ik een en ander nakijken. Heb je je simkaart al eens getest in een ander toestel? Wat merk je dan?
Wendyrokven

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dit probleem heb ik ook!
Wendyrokven

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
5283
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi Wendy, bedankt voor de postcode. Zouden jullie beiden misschien de stappen willen doorlopen die jullie hier vinden? http://forum.vodafone.nl/t5/Netwerkvragen/Help-Ik-kan-niet-bellen-sms-en-internetten/td-p/79996

Kort gezegd zijn dat de wie-wat-waar vragen, dan weten we daarna beter waar wij voor jullie moeten gaan zoeken naar een welk probleem 🙂
Alex75
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Postcode van mij is 5282 tv maar heb het op verschillende lokaties in mijn woonplaats en ben ivm mijn werk nooit op dezelfde plek maar het ergste is op 5282 hk
Alex75
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Correctie,die laatste moest 5283 hk zijn
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Heb je gedaan wat BasT vroeg in zijn vorige reactie? Stuur even de resultaten daarvan door anders kunnen we jullie niet helpen.
Alex75
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb dat allemaal gedaan,heb zelfs mijn simkaart eruit gehad en er weer in gedaan,blijft helaas hetzelfde,kan mijn kaart niet in een ander toestel proberen omdat er geen voorhanden is
Reinierdanielle

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb nog steeds klachten met geen bereik op postcode 5283kn, heb dit al een week of 2 en op het forum te zien kan dat wel kloppen maar is het schijnbaar nog niet opgelost, bij mij tenminste niet!
3G is niet bereikbaar of zo slecht dat hij niet door laad!
Vanmiddag in het dorp deed hij het wel gewoon maar toen ik weer thuis kwam toen was het weer hopeloos, ben het inmiddels goed zat!
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi @Reinierdanielle

Ik zie in mijn systeem dat onze technische dienst eraan werkt om de problemen op te lossen. Er hebben ondertussen ook al wat wijzigingen plaatsgevonden. Kun je jouw telefoon even opnieuw opstarten? Merk je dan verbetering?
Reinierdanielle

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Heb weer 3g Internet en nu zelfs ook binnen in huis! Ben weer helemaal happy!
Maar voor mij heeft het probleem al een paar weken aangehouden en is net iets van even geweest!
Nu duimen dat het zo blijft!
MauriceH1996

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Ik ben net klant van Vodafone met een iPhone 5, RED-essentials abonnement (300 belminuten, onbeperkt sms, en 500 mb internet + Blox voordeel 500MB (1000MB dus)) En het m'n simkaart in mijn iPhone gehaad, en heb heel erg vaak GPRS verbinding, en geen 3G. Ik er iets bekent over eventuele storingen, of werkzaamheden?

De simkaart die ik mee zou krijgen zou een nano-simkaart moeten zijn, maar dat bleek later (vanmorgen) dus een micro-simkaart te zijn. Ik heb hem bij The Phonehouse moeten laten verknippen tot een nano-simkaart voor mijn iPhone 5.

😞

Anders kon ik dus helemaal niks.

En heb nog iets. Weet u misschien waarom er bij mijn Vodafone app alleen maar mijn internet staat van 500MB en niet de volledige van 1000MB?

Postcode: 5283ZE

Groeten, Maurice
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Maurice,

Allereerst welkom op het forum en bij Vodafone!

Er zijn op dit moment geen werkzaamheden of storingen op deze locatie. Hoe is je dekking op andere locaties? Haal je simkaart eens voor minimaal 2 minuten uit je toestel en test het daarna eens opnieuw.

Kijk daarnaast eens op je My Vodafone account of het hier wel correct wordt weergegeven. In sommige gevallen kan het door een technisch probleem zo zijn dat de weergave van je bundel niet correct is in de app of andersom.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic