Loeffen

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Slecht tot geen bereik op verschillende plaatsen in Wijchen en Nijmegen

Sinds zeker al een jaar slecht bereik op verschillende plekken in zowel wijchen als Nijmegen. Dit is erg lastig met mijn bereikbare diensten die ik sinds een aantal maanden draai. Kan eigenlijk niet naar familie toe omdat ik bereikbaar moet blijven. Heb accu verwijderd gehad en de andere adviezen op het forum al geprobeerd, maar nog steeds hetzelfde probleem. Mijn man heeft ook vodafone en dezelfde problemen. Als dit zo blijft ben ik genoodzaakt naar een andere provider te gaan.
6 Reacties 6
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Soms zijn andere netwerken en verstoring voor je mobiele netwerk. Hetzelfde als modems en klein dingetje en dan wordt je eruit gekickt. En soms is en mast net te ver van jou af, heb je al eens gekeken hoe je Vodafone netwerk is op het 2G netwerk? En als eens gekeken of en andere SIM gebruiken iets verbeterd?

Vodafone storingen: http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Storingen/bd-p/Vodafone_Storingen
Vodafone dekkingskaart: https://www.vodafone.nl/support/netwerk-en-dekking/dekkingskaart.shtml
Loeffen
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
2g functioneert ook niet goed. Nieuwe simkaart heb ik nog niet geprobeerd, zal daar eens naar gaan informeren.

Bedankt
Nieske

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Blijft ellende, na grote storing in juli 2011 met "nieuwe" masten nu weer. 1 mast buiten werking en 1 mast overbelast, gewoon niet bereikbaar. Zakelijk abbo !!!!!
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Ik kan deze storing inderdaad bevestigen. Je ziet de informatie hier terug op het Forum.
Hopelijk is het snel weer opgelost.
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
@AstridG

*bevestigen
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
@NetwerkFreak Aangepast
Bedankt voor het wijzen op mijn type-blunder 😉
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic