Sammy84

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Slecht tot geen bereik IJSSELSTEIN UTR

Ik zit al aantal jaartjes bij Vodafone altijd zonder problemen.. Nu een aantal maanden heb ik slecht tot geen bereik zowel binnen als buiten, ik kan geen normaal telefoon gesprek voeren of hij klapt er uit!
Ik heb al meerdere malen contact opgenomen met de klantenservice en ze bevestigen dat de dekking op 3401 slecht is! Ze kunne niks voor mij betekenen en kon een klachten brief sturen, dat heb ik inmiddels gedaan naar vadafone/feedback en een brief gestuurd naar Vodafone annuleringen tot op heden nog niks gehoord! Meerdere terugbel afspraken en moet nog steeds gebeld worden.
Een signaal plus heeft geen zin, want ik heb een donel.
Ben dit nu wel zo beu!!!
Kan zo groot bedrijf dan niks betekenen?!?!
Zou ik misschien iets verder komen als ik het via de rechtsbijstand doe??
Ik wil van mijn contract af!!
3 Reacties 3
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Sammy, vreemd dat mijn collega's dit doorgegeven hebben. Ik zie wel dat er delen van IJsselstein zijn die niet zo'n sterke UMTS-dekking hebben, maar in specifiek op 3401 is die dekking best goed, en de GSM-dekking in heel IJsselstijn is prima.
Snel internet via 3G heb je dus mogelijk op sommige locaties in IJsselstein niet, maar je zou overal zonder probleem moeten kunnen bellen. Het netwerk is daar sterk genoeg voor.

Ik kan via het forum verder geen exacte details voor je nakijken, maar wat mogelijk helpt is even kijken in het eerste topic van dit netwerkvragenboard. Dan weten we zeker dat het locatiegebonden is en niet toch ergens anders zit.

Aan de hand daarvan kan dan misschien nog verder onderzoek gedaan worden door mijn collega's bij de klantenservice.
anita73

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste bas,

Ook ik woon in ijsselstein, 3404, en kan de laatste 2 weken met grote regelmaat niet bellen of gebeld worden. Ben naar vodafonewinkel in nieuwegein geweest en zij erkennen de problemen met overzetten naar de 4g in het hele land. Hoelang problemen oplossen duurt weten ze niet. 2 weken terug kon ik een dag niet bellen...op dit moment kan ik vanaf gistermiddag al niet bellen. Vanmorgen moest ik mijn zoon ziek melden op school en moest ik met de auto ijsselstein uit om te kunnen bellen!!! Te zot voor woorden!! In ijsselstein kan ik niet bellen of gebeld worden...als ik ijsselstein uitrij kan ik dat wel. Smsen, whatsappen en internet werkt prima. Als dit zo blijft wil ik echt niet meer met vodafone verder en zal ongetwijfeld bij meer mensen zo zijn. Overigens heeft mijn zoon ook een vodafoneabonnement en ook deze problemen
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Anita, je kunt wel sms'en en whatsappen zeg je. Gaat dat dan via 2G, 3G of 4G, of misschien wifi bij jou thuis? Die informatie kan ze helpen het sneller op te lossen.

Klinkt alsof er een zendmast niet helemaal lekker is daar...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic