river747

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Slecht tot geen 3G bereik in Voorburg/Den Haag-Bezuidenhou

Goedemorgen,

Ik had altijd al slecht 3G bereik in bepaalde delen van Voorburg/Den Haag Bezuidenhout, maar de laatste tijd valt het hele 3G bereik weg in dit gebied en heb ik hier geen mobiel internet meer. Het betreft o.a. de postcode gebieden: 2274 JR , 2274 JL , 2274 SV , 2593 CC , 2593 GA , 2595 CL .

Hebben jullie hier een verklaring voor en kan er op korte termijn iets aangedaan worden?
bvd
Rick
5 Reacties 5
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hi river747,

Ik heb het een en ander voor je nagekeken. Op dit moment kan ik geen storingen of werkzaamheden ontdekking op die specifieke postcodes. De 3G dekking zou eigenlijk op alle bovengenoemde postcodes voldoende tot goed moeten zijn volgens onze metingen. Alleen op de postcode 2274 JL is de 3G dekking niet optimaal. Maak je al lang gebruik van dezelfde sim? Dan raad ik je aan om eens naar een Vodafone winkel te gaan om je simkaart te vervangen. Ondervind je hierna nog steeds problemen? Neem dan contact op met onze klantenservice; dit kan telefonisch, maar ook per e-mail of via Social Media. We kunnen je nummer dan eventueel laten onderzoeken. Op dit forum behandelen we namelijk geen individuele klachten.
river747
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is altijd al zo geweest met deze sim-kaart en hoor het ook van andere vodafone gebruikers.

Gaan jullie het bereik bij postcode 2274 JL nog verbeteren? 

Mijn abonnement loopt binnenkort af en het slechte 3G bereik in Voorburg en Den Haag is voor mij eigenlijk reden om te overwegen over te stappen.
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
river747, op die exacte locatie staan helaas geen concrete verbeteringen gepland voor de komende termijn die ik je kan doorgeven. Helaas, ik zou je graag anders informeren... Wel is het zo dat we in het algemeen blijven werken aan uitbreiding van ons netwerk en snelheidsverbeteringen. Als dit jouw thuislocatie is en je verder nergens problemen ervaart, kun je natuurlijk bovendien nog eens kijken naar SignaalPlus, zie www.vodafone.nl/signaalplus. Op dit moment zijn ze niet leverbaar, maar we verwachten SignaalPlus op korte termijn wel weer aan te kunnen bieden.
IGM4

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sinds begin juli 2013 heb ik ook heel slecht tot helemaal geen 3G-bereik binnen en rondom postcodes 2274 VH en 2263 CS in Voorburg en Leidschendam. Wat is de laatste storingenstatus hier van?
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey IGM4,

Ik heb even gekeken op die locaties. In Leidschendam is momenteel een storing waar je last van kunt hebben. Op de postcode in Voorburg is het 3g bereik niet helemaal top, wellicht heb je beter signaal als je overschakelt naar 2g. Daarmee kun je ook internetten 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic