Rappeldoorn

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Slecht ontvangst midden Gelderland

De dekking van Vodafone valt me behoorlijk tegen. Ik heb vaak geen internet of zeer langzaam internet.
In de stad van Elburg, hulsthorst, tussen Epe en 't Harde. En er zijn nog wel wat meer locaties. Ik heb de simkaart uitgewisseld met de tel van me werk, is geen verschil. Mijn werk telefoon heeft een andere provider en daar heb ik deze probleem niet. Ook bij mijn vorige provider heb ik deze klachten nooit gehad. Erg jammer, had dit niet gedacht van Vodafone. Ik heb een Samsung S8 en een kennis van mij heeft een iPhone 8 en hij heeft de zelfde problemen dus het ligt niet aan de toestellen. Maar naar mijn mening schiet het netwerk tekort.
1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Jammer genoeg kunnen klanten je hier niet verder mee helpen. Het beste is dat je op deze pagina kijkt: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml?coverage=true&tab=work-map#s...

Daar kan je ook aangeven dat je problemen hebt met het netwerk. Vodafone wil je daar zeker mee helpen om dit op te lossen (als het op te lossen valt). Anders even via My Vodafone (online via internet of via de app) een chat aanmaken met de klantenservice en melden wat je probleem is. Die kunnen je zeker verder helpen!

Succes! en wat je zegt... Ik had dit ook niet verwacht van Vodafone (en ik wil nog wel overstappen, even wachten wat je voor reactie krijgt en hoop dat je deze met ons wil delen hier). Bedankt!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic