Specs:
Samsung Galaxy SII.
Android-versie: 2.3.6
Baseband versie: i9100xxkI4
Kernelversie: 2.6.32.7-i9100xwkk2-cl72641 Root@DELL88 #2
Buildnummer: Gingerbread.XWKK2
Nu het probleem:
Ik heb vaak dat er totaal geen internet verbinding is, en dat duurt dan een paar minuten. Maar nu zit ik al vanaf 18.34-19.46 tot nu, 20.01 dus zonder internet/verbinding. Alleen om 19.46 en om 19.51 heb ik heel even verbinding gehad, omdat ik toen een what's app kreeg. Via de vaste lijn heb ik gebeld met een persoon die me dus meerdere what's apps heeft gestuurd die ik dus niet binnen heb/krijg.
Heel lastig dit. Ik heb een lijstje van wanneer ik geen bereik had, maar die is niet compleet.
Heb de klantenservice gebelt, maar die waren zo'n 8 minuten 'al onze medewerkers zijn bezet' bezet.
Een andere simkaart helpt niks, ook geen bereik. Mijn simkaart in een andere telefoon, ook geen bereik. Dus ik vraag me dan af waar het aan ligt. Een landelijke storing oid?
Alvast bedankt. Gr,
Marco
Kleine edit:
Opnieuw opstarten helpt niet, voor zover ik weet ben ik ook niet geblokkeerd, sms'en en bellen gaat wel gewoon, het is dus puur het internet dat het niet doet.
'Update' 20.07u: Hij doet het weer 'ff'.
Verder, moet ik me ergens voorstellen oid, dit ben ik namelijk gewend op andere fora.
Nogmaals dank!