Hoi
Royy Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Wat vervelend dat je geen goede ervaring hebt bij Vodafone met je bereikbaarheid. Elke provider heeft zo z'n vervelende plekken waar je dan net niet bereikbaar bent. Het is dan altijd even uitzoeken welke provider het beste bij je past. Bij andere providers kan je misschien ergens anders weer geen bereik hebben waar Vodafone wel volop bereik heeft. Dat heeft ook te maken met zendmasten, hoeveel mensen erop zitten en hoe de wind staat. Alles heeft invloed op die gekke zendmasten.
Je kan altijd even de
Netwerk en Dekking kaart er bij pakken en zien of je daar bereik hebt. Mocht je klachten blijven houden dan kan je daar een klacht over indienen. Werkt het netwerk langer dan 45 dagen niet zoals het moet?
Doe de Vodafone Network check en ze helpen je verder.
Mocht je nog meer vragen hebben dan kan je deze stellen door een privé bericht te sturen via
Facebook of
Twitter. Deze mensen helpen je graag verder met meer informatie. Echter, voor vragen over je Netwerk zou ik doen via de controle pagina!
Succes en ik hoop dat het toch iets kan gaan verbeteren.