Royy

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Slecht netwerk op verschillende locaties

Sinds ik overgegaan ben van T-Mobile naar Vodafone, ondervind ik met de telefoon slecht bereik op plekken waar het vroeger uitstekend was. Bijvoorbeeld in Hoogwoud en de stranden van Schoorl, Hargen en Camperduin is de verbinding slecht tot helemaal afwezig. Je zou zeggen dat Midden Noord Holland goed gedekt zou zijn, maar T-Mobile heeft het beter voor mekaar. Aan mijn telefoon ligt het niet. Laatst zat ik met vrienden op het strand van Schoorl. De KPNers hadden goede verbinding en de twee Vodafoners helemaal niks. Een slechte zaak en ik wil weten of dit gat nou eens gerepareerd gaat worden. Zo niet, dan gaat mijn volgende abonnement weer naar T-Mobile of KPN toe. Hierover heb ik een jaar geleden telefonisch geklaagd. 'Het net wordt altijd verbeterd', was het toen. Waar blijven jullie met je verbeteringen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Royy
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat vervelend dat je geen goede ervaring hebt bij Vodafone met je bereikbaarheid. Elke provider heeft zo z'n vervelende plekken waar je dan net niet bereikbaar bent. Het is dan altijd even uitzoeken welke provider het beste bij je past. Bij andere providers kan je misschien ergens anders weer geen bereik hebben waar Vodafone wel volop bereik heeft. Dat heeft ook te maken met zendmasten, hoeveel mensen erop zitten en hoe de wind staat. Alles heeft invloed op die gekke zendmasten.

Je kan altijd even de Netwerk en Dekking kaart er bij pakken en zien of je daar bereik hebt. Mocht je klachten blijven houden dan kan je daar een klacht over indienen. Werkt het netwerk langer dan 45 dagen niet zoals het moet? Doe de Vodafone Network check en ze helpen je verder.

Mocht je nog meer vragen hebben dan kan je deze stellen door een privé bericht te sturen via Facebook of Twitter. Deze mensen helpen je graag verder met meer informatie. Echter, voor vragen over je Netwerk zou ik doen via de controle pagina!

Succes en ik hoop dat het toch iets kan gaan verbeteren.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Royy
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat vervelend dat je geen goede ervaring hebt bij Vodafone met je bereikbaarheid. Elke provider heeft zo z'n vervelende plekken waar je dan net niet bereikbaar bent. Het is dan altijd even uitzoeken welke provider het beste bij je past. Bij andere providers kan je misschien ergens anders weer geen bereik hebben waar Vodafone wel volop bereik heeft. Dat heeft ook te maken met zendmasten, hoeveel mensen erop zitten en hoe de wind staat. Alles heeft invloed op die gekke zendmasten.

Je kan altijd even de Netwerk en Dekking kaart er bij pakken en zien of je daar bereik hebt. Mocht je klachten blijven houden dan kan je daar een klacht over indienen. Werkt het netwerk langer dan 45 dagen niet zoals het moet? Doe de Vodafone Network check en ze helpen je verder.

Mocht je nog meer vragen hebben dan kan je deze stellen door een privé bericht te sturen via Facebook of Twitter. Deze mensen helpen je graag verder met meer informatie. Echter, voor vragen over je Netwerk zou ik doen via de controle pagina!

Succes en ik hoop dat het toch iets kan gaan verbeteren.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels de postcodes waar je dit ervaart, aangekaart via de Network check Royy
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic