Remi1972

Gedreven Ontdekker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Slecht internet

Ik heb een iPhone 7 op iOS 10.3.2 niet Jailbroken.
Met een Vodafone Red abonnement.
Al vanaf het begin is het internet slecht pagina's laden niet krijgt time out.
Als ik het toestel op 3G gebruik heb ik het probleem het meest dan zou je zeggen zet het toestel dan op 4G maar soms is het netwerk zie jou zo slecht dat hij onder 4G terugvalt naar 3G met het gevolg geen internet.
De ene keer heb ik op 3G ineens weer normaal internet en de andere keer is het weer niet vooruit te branden.
Ook het stappen plan van Vodafone voor slecht internet heb ik ook al doorlopen ook maakt het eigenlijk niet uit waar ik ben in Nederland.

Ik heb al een nieuwe iPhone gekregen van Apple en ik heb ook al een nieuw sim kaartje gehad van Vodafone gehad.
Ook de simkaart opnieuw laten activeren op het Vodafone netwerk helpt niet.
Vodafone raadde mij aan om er een ander simkaartje in te doen maar ik heb al een keer een nieuw kaartje gehad.
Ik heb ook al internet voor alle apps uitgeschakeld en alleen voor Chrome het internet ingeschakeld helaas zonder resultaat.
Ik heb het toestel al eens helemaal terug naar fabrieksinstellingen gebracht dat mocht ook niet helpen.
Ook heb ik wil eens alleen chrome op mijn telefoon gezet na het schoon herstellen.
Mijn dochter heeft een iPhone 6 en die klaagde ook over slecht internet.
Mijn vraag is wat kan ik nu nog doen om alles te krijgen zoals het hoort te zijn en niet aan te moeten rommelen met slecht internet.
Ik begin het een beetje zat te worden
Groet Remi

2 Reacties 2
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Remi1972,

Zo te zien hebben we je bericht over het hoofd gezien. Jammer om te lezen dat je deze problemen ervaar. Speelt dit op dit moment nog steeds? Of heb je inmiddels al een oplossing gevonden. Indien de problemen nog spelen raad ik je aan om hierover contact op te nemen met onze klantenservice zodat onze technische afdeling hier een onderzoek naar kan doen. Succes!
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic