Ik krijg van sommige mensen die ik bel de klacht dat ik erg blikkerig of robotachtig klink. Ik ben er nu achter dat dit steeds mensen zijn met een KPN abonnement. Is dit bij andere bekend? Bij Vodafone bekend? Is er iets aan te doen?
dank!
Hoi @Josephine2
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Heel gek iets eigenlijk. Heb je je simkaart al eens in een ander toestel gedaan en gekeken of je dan wel goed geluid hebt moet iemand van KPN? En andersom, iemand van KPN met z'n simkaart in jou toestel om te kijken of dat iets oplevert. Het is een kleine test maar wel erg waardevol om te weten wat er aan de hand is. Eventueel zou je daarna, mocht het niet helpen, de klantenservice kunnen bellen, of een chat starten, en vragen of ze je nummer willen resetten. Maar dit kan alleen via de klantenservice van Vodafone.
Hoi, dank voor je reactie, nee die test heb ik nog niet gedaan. Ga ik proberen, het probleem is er pas sinds een aantal maanden, dat is ook gek. Daarvoor nooit klachten gehad.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.