Josephine2

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Slecht geluid bij KPN ontvangers

Ik krijg van sommige mensen die ik bel de klacht dat ik erg blikkerig of robotachtig klink. Ik ben er nu achter dat dit steeds mensen zijn met een KPN abonnement. Is dit bij andere bekend? Bij Vodafone bekend? Is er iets aan te doen?

 

dank!

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Josephine2 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Heel gek iets eigenlijk. Heb je je simkaart al eens in een ander toestel gedaan en gekeken of je dan wel goed geluid hebt moet iemand van KPN? En andersom, iemand van KPN met z'n simkaart in jou toestel om te kijken of dat iets oplevert. Het is een kleine test maar wel erg waardevol om te weten wat er aan de hand is. Eventueel zou je daarna, mocht het niet helpen, de klantenservice kunnen bellen, of een chat starten, en vragen of ze je nummer willen resetten. Maar dit kan alleen via de klantenservice van Vodafone

Josephine2
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi, dank voor je reactie, nee die test heb ik nog niet gedaan. Ga ik proberen, het probleem is er pas sinds een aantal maanden, dat is ook gek. Daarvoor nooit klachten gehad.

 

 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 226Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Hi @Josephine2,

 

Is het nog gelukt met testen en/of zit er al verbetering in? We horen het graag!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic