Renske23

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Slecht/geen bereik 7872 Valthe

Eigenlijk al jaren slecht of geen bereik op postcode 7872 Valthe. Vragen al tijden of er ook een mast kan komen, maar er gebeurt niks.
Word met de dag slechter en ben niet de enige bij ons in Valthe.
1 streepje ontvangst is veel om te bellen. Met regelmaat wordt de verbinding verbroken en dat is zeer genant als je met je baas of klanten belt. Zeg ook altijd, ik bel met Vodafone, dus bagger ontvangst.
Internet, nog nooit 3G gehad, laat staan straks 4G. Enige wat ik heb is een E of O geen internet.
Ik betaal net zoveel als een ander en wil ook graag net zoveel gebruik van kunnen maken.
Wat gaat Vodafone hiertegen doen?
Zeggen ze dat het verstandig is een SignaalPlus te kopen. Moet ik een apparaat kopen van € 70 om bereik te hebben. En dan ook nog meenemen als ik naar mijn ouders ga? Die hebben ook geen of nauwelijks bereik met Vodafone. Bij mijn zusje heb ik helemaal geen bereik, dus dan ook maar of ze een stopcontact over hebben, omdat Vodafone niet bereikbaar is? Ik betaal me rot aan abonnements kosten waarvan ik meer dan de helft niet eens kan opmaken omdat ik geen bereik heb.
Denk dat de inwoners van Valthe er maar eens over na moeten denken om over te stappen naar een andere Provider als Vodafone niets voor hun klanten willen doen! Of net als Ter-Apel maar eens de krant erbij moet halen, dan krijgen ze ineens wel een mast.
Echt te zot. 
1 Reactie 1
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi Renske,

Ik begrijp dat het vervelend is als je problemen hebt met het netwerk. Maar het heeft geen nut als je dit wilt benadrukken door dezelfde post van 4 weken geleden nog eens te plaatsen. Laten we het gesprek voortzetten bij jouw oude bericht: http://forum.vodafone.nl/t5/Netwerkvragen/Slecht-geen-bereik-7872/m-p/81628/highlight/true#M5968. Dit topic ga ik nu sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic