maartenh

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Slecht/geen 3g in twente

Sinds enkele dagen zeer slecht 3g bereik in twente (o.a. goor 7471VK en Enschede (Pantheon)). Ik heb de sim kaart al verwijderd en dus opnieuw aangemeld op netwerk.
 
Waar ligt dit aan?
7 Reacties 7
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Maartenh, ik kan op die postcode niets vreemds ontdekken. Kijk voor tips en tricks eens op de volgende pagina: http://voda.fo/ne/4tp2d.
maartenh
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
nee idd, bij storingen staat niks. Ik heb echter niks aan mijn instellingen gewijzigd. Echter het bereik is wel in 1x weggevallen op verschillende plekken in de regio. Mijn vriendin met ook vodafone abo heeft ook dezelfde klachten......
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Het kan een tijdelijk probleem zijn. Probeer eens handmatig het 2G (GPRS) netwerk te gebruiken. Bedankt voor het signaal in ieder geval.
thespinner

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb exact hetzelfde probleem. Samen met 3 collega's die ook op het vodafone netwerk zitten in plaats Goor geen of heel af en toe internet. Zodra ik weg ga en terug naar mijn woonplaats Deventer, dan doet hij het weer prima.
Wij 3en hebben verschillende providers , maar allemaal op vodafone netwerk.

Vodafone, jullie hebben echt een storing daar zitten!
myrddin911

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ook al twee keer gebeld men weet van niets. Ondertussen gebeurt er niets en hebben vodafone gebruikers slechte verbinding.
ook al een klacht gestuurd nog niets gehoord van vodafone
myrddin911

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Had gereageerd op oude topic. het 4g netwerk ligt sinds vorige week dinsdag plat 12-5-2015.
al twee keer gebeld en klacht ingedient.
maar nog niet opgelost. Als je dit probleem ook hebt bellen zou ik zeggen
MrMister

Raadgever
  • 113Posts
  • 10Oplossingen
  • 64Likes
Beste myrddin911,

Als meerdere mensen hier last van hebben raad ik u en hen aan om contact op te nemen met de klantenservice om een melding te maken van de storing. Hoe meer mensen hier voorbellen hoe beter dan kunnen ze de mast bij u in de buurt eens gaan laten onderzoeken.

Met vriendelijke groet,
MrMister
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic