elhamdaoui

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Slecht bereik

Sinds 2/3 weken hebben mijn man en ik allebei slecht bereik met Vodafone. Iedereen die ons belt krijgt regelmatig gelijk de Voicemail terwijl wij dan niet bezig zijn met de telefoon.

Wat is er verandert? En hoe gaan jullie dit oplossen?
3 Reacties 3
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Hebben jullie beide het probleem met:
Het zelfde toestel?
In de zelfde buurt?
Met oproepen van de zelfde personen?
Als jullie beide het zelfde toestel hebben, probeer je sim eens in een ander, als het dan werkt is (waarschijnlijk) het toestel het probleem.
Is het altijd in de zelfde buurt, dan kan er of onderhoud zijn of door minder binnendekking daar het probleem liggen.
Als laatste optie zou ik kijken naar de doorschakellingen. Het zou kunnen zijn dat al je oproepen direct zijn doorgeschakeld naar de voicemail.
stijnja

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik vind het bereik van vodafone inderdaad ook belachelijk slecht. Als ik binnen sta dan valt mijn bereik vaak meteen weg en heb ik geen netwerk meer. Regelmatig krijgen mensen ook meteen mijn voicemail eraan en dit is natuurlijk zeer vervelend.
 
 Met de smartphones is tegenwoordig alles mogelijk maar het belangrijkste lijkt vergeten te worden en dat is waar de mobiele telefoon voor is: om te BELLEN.
 
Het bereik van vodafone vind ik zeer slecht. De prijs die je voor een abonement betaald staat hiermee niet in verhouding met de kwaliteit die vodafone leverd.
 
Ik ben sowieso al van mening dat vodafone een dure provider is, maar blijven de problemen rondom het slechte bereik aanhouden dan ga ik overstappen naar een andere provider.
Dus ik hoop dat jullie hier zo snel mogelijk iets aan gaan doen!!
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Nu is het wachten op de "maar binnen garanderen we geen dekking" opmerking.
Iets wat, met de huidige technieken (en vooral prijzen!) wel verwacht zou mogen worden. Iedere Vodafone abonnee zo een Thuis ding voor nop ipv € 80.-
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic