Estroyer

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Slecht bereik

Alweer kan ik sinds enkele dagen niet bellen.
Dit was eerder het geval en toen heb ik van Vodafone een nieuwe simkaart ontvangen wegens het slechte bereik.
Nu heb ik zojuist een medewerker gesproken en weer wordt mij een andere sim toegezonden.
Maar de simkaart heeft toch geen invloed op het bereik?
Mijn abonnements tegoed begint op te tellen maar ik kan 50% van de tijd niet bellen.
Het werkt soms wel als ik een eindje de straat inloop of in een ander dorp ben ( ik woon in de achterhoek).
Wat nu als de nieuwe simkaart ook geen goed bereik geeft?
Ik maak mij een beetje zorgen want het is een duur abonnement dat ik afgesloten heb 😞
3 Reacties 3
NewImage

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Estroyer,
 
Kan je even aangeven in welke locatie jij je bevind?
Het is dan een stuk eenvoudiger om je te helpen.
 
Ik weet bvb. dat er op dit ogenblik een storing is (sinds gisteren) in Zoetermeer .
Ik kon ook niet bellen en gebeld worden echter na wat analyse kreeg ik door dat het probleem alleen van toepassing is bij UMTS gebruik.
 
Ik raad je aan om je toestel even zo in te stellen dat je alleen maar gebruik maakt van GSM (zie hiervoor de handleiding van je toestel)
 
Bij mij heeft dit het probleem opgelost.
 
Vodafone is inmiddels op de hoogte en heeft ook aan mij aangegeven dat het hier een storing betreft waaraan ze nu aan het werk zijn
 
Met vriendelijke groet,
 
New Image ICT BV
Estroyer
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik bevind mij in het pitoreske Eibergen, nabij Groenlo.
Een storing zou het niet kunnen betreffen, tenzij het een storing is die al vanaf 1 juni gaande is.
De medewerker aan de telefoon bevestigde dat het bereik niet optimaal is in mijn woonplaats.
Jammer dat ik daar niet van op de hoogte was bij het afsluiten.
Tja, ze noemen het hier ook niet voor niets "de achterhoek" haha!
Bedankt voor het meedenken, ik zal je tip eens toepassen 🙂
Bien

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hee Newbie,
 
Ik heb hier ook al tijden last van ik heb gelukkig thuis wel bereik maar op beide scholen waar ik colleges volg heb ik geen bereik, op m'n werk niet en gewoon op heel veel plekken doet hij niets. Ik heb ook meerdere keren vodafone gebeld en kreeg inderdaad ook een nieuwe sim kaart, dat hielp niet en toen gaven ze aan dat het aan mijn telefoon lag. Nu een andere telefoon maar blijf het slechte bereik hebben (zoals iedereen die ik ken met vodafone!). Vroeger was vodafone een van de betere providers, nu ben ik toch blij al mijn contract afgelopen is en ik naar een provider met bereik kan overstappen.
 
Of heb jij inmiddels al de oplossing gevonden? Want dan hoor ik hem natuurlijk graag!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic