Hoi @Fremunt
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Ja, hoe kan dat?! Laat ik zeggen, het is altijd vervelend dat je slecht bereik hebt. Maar 1 streepje wil nog niet zeggen dat je slecht bereik hebt of slecht internet. Je zal dan via je telefoon, met een app, moeten kijken wat je snelheid is en dan kan je pas echt beoordelen of het echt slecht is. Misschien zit je wel binnen in een huis waar je nu minder bereik hebt of er zijn meer mensen thuis gebleven en die zitten nu allemaal op dezelfde zendmast en dan kan het ook drukker zijn. Het zijn allemaal dingen waar het aan kan liggen, dus moeilijk uit te leggen.
Ik zou zo ie zo een netwerk controle doen op de website van Vodafone, kijken of ze misschien wel bezig zijn met jullie masten, en mocht het nog steeds een probleem zijn, kaart het dan aan bij de betreffende afdeling en die kan het dan uitzoeken. Dit alles kan je vinden op deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml