Hallo Vodafone, heb over dit onderwerp al veel gelezen en begrijp zeker de frustratie want die heb ik ook.
Het volgende probleem doet zich, zoals meerderen, bij mij voor.
Ik heb nu sinds een half jaar of iets langer zelfs, een ander toestel, Samsung A51, en moest een andere simkaart in want van mijn oude toestel paste niet, Samsung S5 NEO.
Prima dus, maar niets is minder waar, heb op vele plekken in huis geen bereik, zelfs op het balkon niet!!!!!! Krijg dan telefoontje als icoon met mededeling alleen noodoproepen.
Dit heb ik met mijn oude toestel dus nooit gehad, daar zit nog mijn oude sim in en geeft nog steeds een prima signaal door, kan er niet meer mee werken, maar het signaal pakt hij nog wel op.
Ondertussen al met derde simkaart bezig maar het probleem blijft.
In de Vodafone winkel gezegd dat er wel verschil zit in de oude en nieuwe simkaart, namelijk de oude heeft een gouden chip en de nieuwe heeft een zilveren chip maar volgens de medewerker, een broekie, mag dat geen verschil maken, maar daar heb ik dus mijn twijfels over.
Blijf dus met een groot probleem zitten en hoop toch dat hier eindelijk een oplossing voor komt. Ergens begin jaren 80 lid geworden, toen nog Libertel, en geen klachten gehad.